  • 1. Data: 2013-10-06 19:27:43
    Temat: Bakterie do ozyszczalni
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    Hey
    Pytanie do osbob uzywajacych oczyszczalnie bio jakich uzywacie bakterii?
    Pojemnik ktory mialem startowy juz sie skonczyl i czas cos zakupic. Co
    polecacie na co zwracac uwage?

    --
    .:Artur:.

  • 2. Data: 2013-10-06 22:46:31
    Temat: Re: Bakterie do ozyszczalni
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.10.2013 19:27, .:Artur:. pisze:
    > Hey
    > Pytanie do osbob uzywajacych oczyszczalnie bio jakich uzywacie bakterii?
    > Pojemnik ktory mialem startowy juz sie skonczyl i czas cos zakupic. Co
    > polecacie na co zwracac uwage?

    Tak z ciekawości: masz oczyszczalnię czy zbiornik gnilny z rozsączaniem?

    W tym pierwszym przypadku na wyjściu teoretycznie powinna być woda
    drugiej klasy czystości (czyli można się kąpać, podlewać i poić
    zwierzątka) i ciekaw jestem, jak to w praktyce wychodzi...

  • 3. Data: 2013-10-08 15:36:39
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Użytkownik ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pytanie do osbob uzywajacych oczyszczalnie bio jakich uzywacie bakterii?
    > Pojemnik ktory mialem startowy juz sie skonczyl i czas cos zakupic. Co

    Latrin czy biolatrin - cos takiego w marketach bez problemu dostaniesz

  • 4. Data: 2013-10-08 21:07:44
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    Chcialem oczyszczalnie i na to złożyłem zamowienie, ale widze ze d..a z tego
    wyszła ja nie doczytałem a tu nie ma napowietrzania. tylko gnilny z tego
    wychodzi.
    Sąsiad ma właśnie taką z napowietrzaniem i na wyjściu z rury z oczysazczlni
    nawet zapachu woda nie ma, ba zasila wodą oczko wodne i ryby żyją wiec woda
    musi byćznośna :)

    .:Artur:.

  • 5. Data: 2013-10-08 22:35:27
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Oct 2013 21:07:44 +0200, .:Artur:. napisał(a):

    > Sąsiad ma właśnie taką z napowietrzaniem i na wyjściu z rury z oczysazczlni
    > nawet zapachu woda nie ma, ba zasila wodą oczko wodne i ryby żyją

    ...tylko co to za życie ;-)