  • 1. Data: 2012-02-22 23:11:16
    Temat: koszty podłączeń i adaptacji
    Od: Łukasz.M <Łukasz.M@XXX.pl>

    Witam. Jakie mogą być orientacyjnie koszty adaptacji pomieszczenia
    gospodarczego (30m2) na garonierę:
    -koszt projektu i jego zatwierdzenia
    -podłączenie prądu, podpięcie licznika en. elektrycznej + bezpieczniki
    -podłączenie wody, podpięcie licznika wody
    -podłączenie gazu, podpięcie licznika gazu
    -podpięcie łazienki i aneksu kuchennego do kanalizacji
    -przeróbli ścian i wykończenie (gładź, malownie)
    -wymiana kaloryferów na grzejniki
    Czy zgrubnie rzecz biorąc wystarczy 20 tys zł?

  • 2. Data: 2012-02-24 08:19:52
    Temat: Re: koszty podłączeń i adaptacji
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-02-23 00:11, Łukasz.M pisze:

    > Czy zgrubnie rzecz biorąc wystarczy 20 tys zł?

    Zgrubie, to raczej nie.

    --
    M.

  • 3. Data: 2012-02-25 22:14:27
    Od: Łukasz.M <Łukasz.M@XXX.pl>

    > Zgrubie, to raczej nie.
    > --
    > M.
    :) Tak generalnie wie ktoś ile kosztuje:
    -podłączenie mieszkania do pionu z gazem ? + licznik
    -podłączenie do pionu energii elektrtycznej + licznik
    -podłączenie do wody zimnej + licznik
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-02-27 11:07:01
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Łukasz.M" wrote in message news:jibmjn$9k3$1@inews.gazeta.pl...

    > -podłączenie do wody zimnej + licznik

    To robiłem ostatnio, więc odpowiadam, zgrubnie: 5000zł.

    Zresztą podstudiuj archiwum grupy, tak ze 3 ostatnie lata,
    było trochę wątków o przyłączach i cenach, które bardzo
    zresztą się różnią w zależności od regionu i "warunków lokalnych" ;)

  • 5. Data: 2012-02-27 14:51:14
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości

    > To robiłem ostatnio, więc odpowiadam, zgrubnie: 5000zł.

    Ileeeeee? Robocizna płaciłem 650zł + drugie tyle materiał + 150zł mapki +
    70zł ZUD.

    Marek

  • 6. Data: 2012-02-28 14:25:47
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Ileeeeee? Robocizna płaciłem 650zł + drugie tyle materiał + 150zł mapki + 70zł
    > ZUD.

    No widzisz :)
    U mnie sam projekt kosztował 1600zł ...

  • 7. Data: 2012-02-28 15:02:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 lutego 2012, 15:25:47 UTC+1 użytkownik Aleksander napisał:

    > No widzisz :)
    > U mnie sam projekt kosztował 1600zł ...

    Jakbys się uparł to projekt byłby niepotrzebny. U mnie wodociągi wydały warunki, ja
    zrobiłem zgodnie z warunkami i geodeta naniósł na mapę. To wystarczył. żeaden projekt
    nie był potrzebny

  • 8. Data: 2012-02-28 15:16:28
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Kris" wrote in message
    -forums@vbhz5...

    > Jakbys się uparł to projekt byłby niepotrzebny.
    > [...]

    Nie no ja wiem Kris - robiąc drugi raz, albo mając więcej czasu...
    to na pewno nie dałbym się tak co by tu nie mówić "wydymać" ;) ...
    Ale wiesz, żona jęczy że pomarańczowa woda, prania nie ma jak zrobić,
    ... białe ciuchy wychodzą żółte, a na wannie pomarańczowy osad po
    każdym użyciu...

    Więc wiem, że dałoby się taniej - ale chciałem szybko i bez zbędnych
    formalności i cóż - zacisnąłem zęby i zapłaciłem.