  • 71. Data: 2015-02-19 13:33:05
    Temat: Re: kredyt, pożyczka na dom czy mieszkanie.
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-02-16 o 14:48, Ergie pisze:
    > Pioruny waliły, wala i będą walić a jeszcze nie słyszałem by komuś padł
    > sprzęt w domku. W blokach to bywało że tak (od anteny, albo kabla
    > sieciowego rozpiętego między blokami), ale nie w domku. Więc nie wiem,
    > czy to kwestia szczęścia - bo to by znaczyło że wszyscy mają szczęście,
    > ja bym raczej odwrócił tezę i napisał że trzeba ogromnego pecha by
    > piorun coś uszkodził gdy masz przyłącze w ziemi, a ogromnego pecha do
    > kwadratu gdy dodatkowo masz odgromnik klasy B.

    Mi kiedyś padła karta sieciowa i dźwiękowa w komputerze. Ale mieliśmy
    między domami z kumplem przewieszkę z kablem LAN zrobioną. Co ciekawe
    piorun w to nie uderzył chyba, ale się naelektryzowało to chyba na tyle,
    że poszedł jakiś ładunek na elektronikę i to pomimo wypiętego z
    komputera kabla sieciowego (ale pechowo był niemalże oparty o obudowę
    komputera i tak. Musiała jakaś iskra przeskoczyć bo innego wytłumaczenia
    dla tej awarii nie znalazłem ;)

    Pzdr
    --
    /__/_* /