  • 11. Data: 2009-11-05 08:44:12
    Temat: Re: kuchnia do zabudwy w kształcie nie-prostokąta
    Od: "doslaw" <doslaw_usunto@_totez.zlo.pl>

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hcstpt$65c$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > "Mycha" <m...@m...demo.pl> wrote in message
    png

    > ach zapomniałam dodać - cóż to za firma ta 'Teka'?
    > dotąd rozważałam jedynie sprawdzone firmy - Bosh, etc
    > - ile lat używasz Te-kuchenkę?

    teka to taka niemiecka firma co robi AGD

    ja od 2 lat posiadam u siebie indukcje, wyciag oraz piekarnik/mikrofale i do
    dzialania nie mam zastrzezen zadnych (a i cena jest chyba wzglednie
    normalna)
    co prawda piekarnika 2w1 nie kupil bym drugi raz, ale nie ze wzgledu na
    awaryjnosc czy zle dzialanie, tylko brak funkcji ktore by mi sie przydaly i
    nadmiar funkcji ktorych w zyciu nie uzywalem i pewnei nie bede uzywac

  • 12. Data: 2009-11-05 18:09:16
    Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl>

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ach zapomniałam dodać - cóż to za firma ta 'Teka'?
    > dotąd rozważałam jedynie sprawdzone firmy - Bosh, etc
    > - ile lat używasz Te-kuchenkę?

    Dopiero w lecie się przeprowadziłam, więc krótko, ale w porównaniu z gazem
    który miałam wiele lat jestem nią zachwycona.

    Mycha