  • 1. Data: 2009-12-12 10:30:59
    Temat: lekki, poreczny - mozliwie najlepiej filtrujacy odkurzacz - prosze o porade
    Od: "mm8" <m...@p...com>

    Bardzo prosze o porade dot. modelu. Jaki jest mozliwie najlepszy pod
    wzgledem ceny/jakosci odkurzacz. Moze byc wodny - aby byl lekki dobrze
    filtrujacy. Z gory dziekuje za pomoc.

    MM.

  • 2. Data: 2009-12-12 10:43:31
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "mm8" <m...@p...com> wrote in message
    > Bardzo prosze o porade dot. modelu. Jaki jest mozliwie najlepszy pod
    > wzgledem ceny/jakosci odkurzacz. Moze byc wodny - aby byl lekki dobrze
    > filtrujacy. Z gory dziekuje za pomoc.
    >
    > MM.

    Jego turbina powinna mieć więcej niż 10000 obrotów.

  • 3. Data: 2009-12-14 09:24:28
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > "mm8" <m...@p...com> wrote in message
    > Jego turbina powinna mieć więcej niż 10000 obrotów.
    Ale on nie jest tani. Nie pamiętam nazwy ale cena używki to jakieś 3000-4000
    złotych polskich. Chyba Kirby się to nazywa.

  • 4. Data: 2009-12-14 10:05:23
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Jan Kowalski" <K...@n...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Ale on nie jest tani. Nie pamiętam nazwy ale cena używki to jakieś
    3000-4000
    > złotych polskich. Chyba Kirby się to nazywa.

    Tyle kosztuje ile jest wart. Są jeszcze: Rainbow i Hyla - ja mam Hylę.
    To prawdziwe odkurzacze wodne. Jeszcze lepsze są tylko odkurzacze
    stacjonarne.

  • 5. Data: 2009-12-14 11:20:16
    Od: witek <w...@e...com.pl>

    mm8 pisze:
    > Bardzo prosze o porade dot. modelu. Jaki jest mozliwie najlepszy pod
    > wzgledem ceny/jakosci odkurzacz. Moze byc wodny - aby byl lekki dobrze
    > filtrujacy. Z gory dziekuje za pomoc.

    Albo wodny, albo lekki i poręczny.

    Witek

  • 6. Data: 2009-12-14 12:01:30
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "witek" <w...@e...com.pl> wrote in message

    > Albo wodny, albo lekki i poręczny.
    >
    > Witek

    Masz słabe informacje. Hyla bez podwozia jest lekka (4 litry wody) można ją
    nosić jedną ręką np. na schodach, drugą odkurzając. A do tego system piorący
    po za odkurzaniem na sucho i mokro.

  • 7. Data: 2009-12-14 13:20:37
    Od: witek <w...@e...com.pl>

    > Masz słabe informacje. Hyla bez podwozia jest lekka (4 litry wody) można ją
    > nosić jedną ręką np. na schodach, drugą odkurzając. A do tego system piorący
    > po za odkurzaniem na sucho i mokro.

    To zależy co kto rozumie, przez "lekki i poręczny". Skoro sama woda waży
    4 kg, to ile waży cały odkurzacz? Chyba, że zawężamy dziedzinę tylko do
    odkurzaczy wodnych. Wtedy można powiedzieć, że jak na odkurzacz wodny,
    to jest stosunkowo lekki i poręczny. Ale w pytaniu nie było takiego
    zastrzeżenia i jak dla mnie nie jest "lekki i poręczny" żaden odkurzacz,
    w którym jest parę kilo wody i na który muszę uważać, żeby się
    przypadkiem nie przewrócił, bo te parę kilo brudnej wody znajdzie się na
    mojej podłodze.

    Mój odkurzacz (workowy) waży 4,3 kg i nieraz zdarza mu się zaliczyć
    "wywrotkę".

    Witek

  • 8. Data: 2009-12-14 13:51:16
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

> [...]
    > mojej podłodze.
    >
    > Mój odkurzacz (workowy) waży 4,3 kg i nieraz zdarza mu się zaliczyć

    niewywrotna, chyba, ze ktoś się uprze