  • 1. Data: 2009-12-11 21:14:10
    Temat: jakie kafle nad kuchenką?
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    W przyszłym tygodniu mam miec meble kuchenne - blaty lakierowane bordo
    Nad kuchnią z doświadczenia wiem że sie od gazu brudzi więc chciałęm położyc
    kafle.
    Tylko w jakim kolorze najlepiej - co brac pod uwagę?

  • 2. Data: 2009-12-12 13:00:38
    Temat: Re: jakie kafle nad kuchenką?
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Dec 2009 22:14:10 +0100, Rafał napisał(a):

> [...]
    > kafle.
    > Tylko w jakim kolorze najlepiej - co brac pod uwagę?

    Jak to co brać pod uwagę? - bordo!
    Koncepcję kolorystyczną trzeba było mieć już na starcie. Teraz będzie
    trudno - bordo jest bardzo "gryźliwe", nie gra z większością kolorów, tylko
    samo ze sobą. Jedynie piaskowy (nie różowawy!!!) beż pasuje jako tako. Mogą
    byc na nim bordowe smugi. To byloby najlepsze.
    --

    Ikselka.

  • 3. Data: 2009-12-12 13:36:39
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
> [...]
    położyc
    > kafle.
    > Tylko w jakim kolorze najlepiej - co brac pod uwagę?

    Ładne widziałem w Praktikerze, kawa z mlekiem w linie wzdłużne... Można
    dobrać do bordo...

  • 4. Data: 2009-12-14 11:36:53
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    > bordo jest bardzo "gryźliwe", nie gra z większością kolorów, tylko
    > samo ze sobą.

    Bardzo ciekawa teoria. W triadzie / tetradzie / bordo zjada resztę
    kolorów z koła barw? A komplementarny mniej pasuje do bordo niż do innych?
    Nie ma czegoś takiego jak tony (w sensie "hue") trudniejsze do
    dopasowania, "niegrające".

    --
    le

  • 5. Data: 2009-12-14 22:31:18
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

> [...]
    > położyc kafle.
    > Tylko w jakim kolorze najlepiej - co brac pod uwagę?

    moze ecru

  • 6. Data: 2009-12-15 02:28:52
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> wrote in message

    > "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
    > >
    > moze ecru

    Może za jasne - lepiej wyglądać będzie kawa z mlekiem (ciemniejsze ecru) -
    duże płytki 33 x 20 naścienne z motywem wzdłuż płytki - układane poziomo -
    będą korespondować z linią blatu i szafek i poszerzą optycznie zazwyczaj
    małą kuchnię.