eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domlodówka i zamrażarka osobno lub razem z regulacją zamrażarki › lodówka i zamrażarka osobno lub razem z regulacją zamrażarki
    From: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: lodówka i zamrażarka osobno lub razem z regulacją zamrażarki
    Date: Wed, 23 Sep 2009 12:31:37 +0200

    czy warto mieć zupełnie oddzielnie lodówkę i zamrażarkę, można w razie
    potrzeby jedno z urządzeń wyłączyć, zapasów w tych czasach robić się nie
    bardzo opłaca, więc zamrażarka pewnie tylko od czasu do czasu na lody lub
    ew. na weekend

    kuchnia mała, chyba dobry styl zrobić szafkę na dole służąca jako stół,
    troszkę wyżej pozostawiając minimalną przestrzeń operacyjną, a lodówka nad
    tym obok niej zamrażarka, jak sądzicie jak to wyglądać będzie w praktyce?
    mimo wszystko nie podoba mi się w takim sposobie oddzielne zasilanie, czyli
    coś jednak dodatkowo bierze prąd, dodatkowe urządzenie

    z innej beczki, dotychczas sądziłem że oddzielna regulacja temperatury
    lodówki i zamrażarki wymaga osobnego agregatu, czy się mylę?

    czy jest jakakolwiek lodówka która potrafi regulować oddzielnie temperaturę
    zamrażarki i lodówki z jednym agregatem, dobre by było gdyby można było
    całkowicie wyłączać lodówkę lub zamrażarkę

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat