eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domlodówka i zamrażarka osobno lub razem z regulacją zamrażarki › Re: lodówka i zamrażarka osobno lub razem z regulacją zamrażarki
  • Data: 2009-09-23 14:35:43
    Temat: Re: lodówka i zamrażarka osobno lub razem z regulacją zamrażarki
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
    news:h9d3nm$jdd$1@news.interia.pl...
    > bardzo dużo lodówek ma jeden agregat i osobną regulację zamrażarki.

    no właśnie nie widziałem takich

    > wbrew pozorom, zamrażarka (taka z lodówką) nie zużywa dużo prądu
    mam taką ale denerwuje brak regulacji zamrażalnika

    > niezbyt często się ją otwiera i nie ma dużych strat.
    >
    > a o lodówce nad stołem pierwsze słysze. będziesz wypraszał siedzących
    > konsumentów, jak będziesz chciał masło z lodówki wyjąć? :)

    to naprawdę mała kuchnia, tu nie ma gdzie konsumować, chcę pozyskać trochę
    przestrzeni
    stół w znaczeniu: szafka i blat jako stół tylko do przygotowywania, a
    lodówka nad

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat