  • Date: Fri, 12 Feb 2010 01:12:03 +0100
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: lodówka - inaczej chłodziarko-zamrażarka - gdzie?

    Jako, że zepsuła mi się lodówka (kompresor), przez wyłączenie prądu
    przez energetyków, chcę kupić jakąś lodówkę. Moja poprzednia lodówka to:
    http://www.beko.com.pl/CS,24,HA,-,PBW,10,275.html generalnie była ok,
    tylko górna część mogła by być większa.
    Co dla mnie ważne - długość gwarancji na cały produkt, zamrażalnik na
    dole z 3 szufladami/półkami, zamrażalnik na te ~70 litrów w klasie
    mrożenia 4, większa pojemność chłodziarki o około 10-50 litrów, biała,
    najlepiej jak najmniej elektroniki i jak najtańsza. Zerkałem w necie już
    na różne sklepy, ale czy jest jakaś strona, na której będzie można
    wyfiltrować sobie porządnie? Bo przeważnie w filtrowaniu innych stron
    mało można uwzględnić - najczęściej jest klasa energetyczna (są A++, A+,
    A, B) ale przy obecnie produkowanych lodówkach, ma to niezbyt ważne
    znaczenie; kolor; wysokość itp dla mnie mało istotne sprawy. Chyba, że
    będzie ktoś w stanie polecić jakiś tani model jakiegoś producenta.