    From: "Lukas" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: malowanie nowych okien...
    Date: Wed, 19 Oct 2011 20:12:01 +0200

    Witam
    Kolor ram okiennych jest tak koszmarny, ze w ogole mi nie pasuje do
    kolorstyki jaką chcę wprowadzić do mieszkania.

    Malował ktoś nowe okna? Są to drewniane okna.

    Na moje oko, to by trzeba bylo dobrze zabezpieczyc szybę jakąś taśmą, potem
    papierem 500-1000 zmatować farbę, na to jakiś podkład i dopiero nowy kolor.

    CO o tym myślicie? Robić czy bawic się w wyciąganie szyb i malowanie jakies
    fachowe np. pistoletem itp. ?