  • 1. Data: 2012-03-04 07:55:34
    Temat: malowanie sciany-skopana gladz
    Od: "CeZ__134" <s...@g...pl>

    Witam

    Sytuacja wyglada nastepujaco..
    Sciana - wielka plyta. Na to grunt, rotban, grunt i gladz wlasciwa. Pozniej
    malowanie sciany i ...
    Miedzy gladza wlasciwa, a farba nie dalem gruntu i gdzie sie nie dotkne to
    sciana sie sypie z farby ( moze to wina ostatniej warstwy gladzi - nie byla
    twarda - jakias zwykla )
    W niedlugim czasie zamierzam malowac sciane i boje sie tego ze przy
    nakladaniu nowej warstwy farby, stara zacznie sie zwijac na walku.
    Zatem... przeszpachlowac to raz jeszcze czy tylko dac grunt na stara farbe ?
    Nie wiem, jak to zareaguje , bo moze sie okazac ze da rade na gruncie
    naniesc nowa warstwe farby, ale moze byc roznie ..
    Wiec, jakies propozycje na unikniecia dodatkowej brudnej roboty ?:)

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 2. Data: 2012-03-04 08:31:50
    Temat: Re: malowanie sciany-skopana gladz
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 marca 2012, 08:55:34 UTC+1 użytkownik CeZ__134 napisał:

    > Miedzy gladza wlasciwa, a farba nie dalem gruntu i gdzie sie nie dotkne to
    > sciana sie sypie z farby ( moze to wina ostatniej warstwy gladzi - nie byla
    > twarda - jakias zwykla )

    A nie jest to czasem wina pylu jaki zostal ze szlifowania tej gladzi ? Odkurzyles /
    zmiotles dobrze ta sciane przed malowaniem ?

    Ja wszystko maluje najpierw Sniezka Grunt - polecam - jedna warstwa i na to z reguly
    wystarcza jedna warstwa dobrej emulsji (tikkurila czy beckers) :) Nic sie nie zwija!
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2012-03-04 11:07:10
    Od: "CeZ__134" <s...@g...pl>

    Odkurzylem wszystko..wytarlem itp. Pozniej mialem to zagruntowac, ale gdzies
    w miedzyczasie wyszedlem i zapomnialem, a pozniej to juz wiadomo, farba i
    malowanie ..
    Poki co zastanawiam sie czy nie bedzie sie stara farba zwijac ..