  • 11. Data: 2010-08-23 13:58:47
    Temat: Re: meble skórzane
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Aga pisze:
    > Czy macie doświadczenia z wypoczynkiem w skórze naturalnej z elementami eko-skóry
    > z tyłu i na bokach? Z powodu ograniczonego budżetu, zainteresowaliśmy się sofą i
    > fotelami w takim wykonaniu. Zaleta: dużo tańsze, natomiast jakie wady?

    Wg mnie po paru latach bedzie widac roznice odcieni - rozne materialy w
    rozny sposob traca kolor.

    Jesli te czesci z eko-skory nie sa plaskie tylko na cos naciagane, gięte
    to jest ryzyko ze wczesniej popekaja.

    KJ
    PS. w moich czasach to sie derma nazywalo

  • 12. Data: 2010-08-23 14:53:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Aug 2010 14:36:29 +0200, Przesmiewca napisał(a):

    > Kogo obchodzi co ty wolisz? Nie umiesz rozmawiac merytorycznie tylko
    > odpisujesz sama sobie. Ale widocznie pytania byly za trudne.

    Owszem - wolę pytania zadawane po polsku.

  • 13. Data: 2010-08-23 16:01:08
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    >Owszem - wolę pytania zadawane po polsku.

    Cytuje
    "O co pyta dokladnie watkotworca? O wypoczynek czy o wypoczynek w skorze?"

    rzeczywiscie lamana polszczyzna.
    wez juz skoncz sie kompromitowac

  • 14. Data: 2010-08-23 19:31:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Aug 2010 18:01:08 +0200, Przesmiewca napisał(a):

    > Cytuje
    > "O co pyta dokladnie watkotworca? O wypoczynek czy o wypoczynek w skorze?"
    >
    > rzeczywiscie lamana polszczyzna.
    > wez juz skoncz sie kompromitowac

    Lekcja polszczyzny specjalnie dla Ciebie: "wypoczynek" - odpoczynek,
    rekreacja, stan bezczynności.
    A nie meble.

  • 15. Data: 2010-08-24 01:05:49
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Ikselka (i...@g...pl)
    in news:qru3ngbckt0n.1uohnqrkfgav7.dlg@40tude.net

    > Lekcja polszczyzny specjalnie dla Ciebie: "wypoczynek" - odpoczynek,
    > rekreacja, stan bezczynności.
    > A nie meble.

    Eee, a ja myślałem, że chodzi o to "w skórze". :)

    MSz

  • 16. Data: 2010-08-24 05:44:12
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Lekcja polszczyzny specjalnie dla Ciebie: "wypoczynek" - odpoczynek,
    >rekreacja, stan bezczynności.

    No ladnie ladnie, umiesz korzystac ze slownikow.

    >A nie meble.

    Jak sie ma nie nic do powiedzenia nic konkretnego, to pisze sie dyrdymaly
    Zobacz kto uzyl slowa wypoczynek. Nie ogarniasz juz co kto pisal. No i oczywiscie
    dalej nie umiesz odpowiedziec na proste pytanie, ale to mnie juz przestalo dziwic.

    BTW - sama robisz bledy i to ortografy-potworki, a wypominasz innym. typowa
    hipokryzja.

  • 17. Data: 2010-08-24 08:18:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 03:05:49 +0200, Marcin Szumilas napisał(a):

    > Quoted:
    > Ikselka (i...@g...pl)
    > in news:qru3ngbckt0n.1uohnqrkfgav7.dlg@40tude.net

    > Eee, a ja myślałem, że chodzi o to "w skórze". :)
    >
    > MSz

    "W skórze" i "pod siebie"? ;-)

  • 18. Data: 2010-08-24 08:19:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 07:44:12 +0200, Przesmiewca napisał(a):

    > BTW - sama robisz bledy i to ortografy-potworki, a wypominasz innym.

    Wypominam oczywistości wołające o pomstę do nieba, bo tego "wypoczynku" itp
    już znieść się nie da - TO jest wszędzie.

  • 19. Data: 2010-08-24 11:24:10
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Wypominam oczywistości wołające o pomstę do nieba, bo tego "wypoczynku" itp
    >już znieść się nie da - TO jest wszędzie.

    nie robie ortograficznych bledow jak ty, polonistko od 7 bolesci

  • 20. Data: 2010-08-24 11:57:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 13:24:10 +0200, Przesmiewca napisał(a):

    > nie robie ortograficznych bledow jak ty, polonistko od 7 bolesci

    Robisz: początek zdania akcentuje się dużą literą, a kończy kropką.