  • 11. Data: 2014-05-14 15:17:43
    Temat: Re: metody na slimaki - kawa i piwo
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 May 2014 13:01:26 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > W dniu 14.05.2014 12:30, Ikselka pisze:
    >
    > [ciach rzeczowe pytanie]

    > Spróbowałabyś kiedyś merytorycznie, bździągwo...

    A zresztą, prosze bardzo, masz, właścicielu psa/kota:
    http://zdunskawola.naszemiasto.pl/artykul/stare-mias
    to-jest-wynik-badania-golebie-zjadly-trutke-na,31108
    2,t,id.html
    http://www.dogomania.pl/forum/threads/68667-Pies-zja
    d%C5%82-trutk%C4%99-na-szczury
    http://www.pies.pl/ostry-dyzur-ofiary-trutki_278_a18
    47.html
    http://forum.labradory.org/printview.php?t=1247&star
    t=80&sid=77bf107825c0caaef01c1034ff75f3ef

  • 12. Data: 2014-05-14 18:31:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.05.2014 15:17, Ikselka pisze:

> [...]
    47.html
    > http://forum.labradory.org/printview.php?t=1247&star
    t=80&sid=77bf107825c0caaef01c1034ff75f3ef

    Tak, a ja pisałem o kofeinie, piwie i soli.

    Także o trutce na ślimaki, ale nie o trutce na szczury.

    Czytanie sprawia ci problem, bździągwo?

    Dodatkowo: psa????????

  • 13. Data: 2014-05-14 18:32:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.05.2014 15:12, Ikselka pisze:

    > Merytorycznie do człowieka, który nie ma pojęcia o wyobrażeniu?

    Tego co ma drugą nóżkę bardziej?

  • 14. Data: 2014-05-14 19:02:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 May 2014 18:31:43 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Także o trutce na ślimaki, ale nie o trutce na szczury.
    >
    > Czytanie sprawia ci problem, bździągwo?

    Nie Tobie odpowiadam o tej trutce na szczury - czytać nie umiesz?

  • 15. Data: 2014-05-14 19:05:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.05.2014 19:02, Ikselka pisze:

    > Nie Tobie odpowiadam o tej trutce na szczury - czytać nie umiesz?

    Nawet wątkowania nie rozumiesz, bździągwo...

  • 16. Data: 2014-05-14 22:26:14
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-05-14 13:01, Andrzej Lawa pisze:
    > Ślimaki są ślimakożerne?
    Dokładnie tak. Taki rozdeptany to dla jego pobratymców źródło
    identycznego białka. Nie ma lepszej wyżerki. Pierwszy raz, jak
    zobaczyłem taki kanibalizm to byłem lekko zniesmaczony, ale teraz jest
    mi tylko mniej ich żal podtruwać snacolem.
    Piwo u mnie nie działa. Tydzień rozstawiałem miski z Harnasiem i zero
    efektu. Może nie lubią Harnasia? ;-)
    Jacek

  • 17. Data: 2014-05-14 22:30:48
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-05-14 19:05, Andrzej Lawa pisze:
    > Nawet wątkowania nie rozumiesz, bździągwo...
    Poczytajcie sobie jedna z drugim to:
    http://www.radiomaryja.pl/bez-kategorii/odrodzona-tr
    adycja-syndromu-wroga/
    Jak się k**wa w tym kraju ma dogadać parę milionów ludzi, skoro dwie
    osoby się zagryzą z powodu jakiegoś ślimaka?
    Jacek

  • 18. Data: 2014-05-14 23:42:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 May 2014 22:30:48 +0200, Jacek napisał(a):

    > Jak się k**wa w tym kraju ma dogadać parę milionów ludzi, skoro dwie
    > osoby się zagryzą z powodu jakiegoś ślimaka?

    Inaczej: skoro "w tym kraju" jedna połowa ludzi nie jest w stanie zrozumieć
    konsekwencji własnych głupich=bezmyślnych działań (w rodzaju rozrzucania
    trutki na szczury gdzie popadnie), a druga połowa sieje obelgi tylko
    dlatego, że nie wie, o co biega.

  • 19. Data: 2014-05-14 23:59:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.05.2014 22:30, Jacek pisze:
    > Poczytajcie sobie jedna z drugim to:
    > http://www.radiomaryja.pl/bez-kategorii/odrodzona-tr
    adycja-syndromu-wroga/

    Ummm... Dlaczego promujesz to nawiedzone gówno?

    > Jak się k**wa w tym kraju ma dogadać parę milionów ludzi, skoro dwie
    > osoby się zagryzą z powodu jakiegoś ślimaka?

    Nie moja wina że ta durna bździągwa mnie bez powodu napadła i nie wie
    komu i na co odpisuje.

    Wątkowanie wyraźnie wskazuje, że pretensje o trutkę na szczury
    skierowała do mnie.

  • 20. Data: 2014-05-15 00:02:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.05.2014 22:26, Jacek pisze:
    > Dokładnie tak. Taki rozdeptany to dla jego pobratymców źródło
    > identycznego białka. Nie ma lepszej wyżerki. Pierwszy raz, jak
    > zobaczyłem taki kanibalizm to byłem lekko zniesmaczony, ale teraz jest

    Faktycznie, rozdeptane ślimaki zwabiają inne lepiej niż więdnąca sałata...

    > mi tylko mniej ich żal podtruwać snacolem.
    > Piwo u mnie nie działa. Tydzień rozstawiałem miski z Harnasiem i zero
    > efektu. Może nie lubią Harnasia? ;-)

    To czasem nie jest jakiś jasny sikacz? Bo wg informacji w sieci ślimaki
    lubią ciemne piwo.