  • 1. Data: 2011-05-19 07:20:49
    Temat: Malo pszczol
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Czy takze zaobserwowaliscie, ze pszczol jest dramatycznie malo?

    Jeszcze 3 lata temu nie mozna bylo sie polozyc na trawniku, bo na kazdym
    kroku byla pszczola. A teraz jak nalicze 3 sztuki to jest sukces.

    Wymierają ?! :(

  • 2. Data: 2011-05-19 11:46:25
    Temat: Re: Malo pszczol
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2011 09:20:49 +0200, Neko napisał(a):

> [...]
    >
    > Jeszcze 3 lata temu nie mozna bylo sie polozyc na trawniku, bo na kazdym
    > kroku byla pszczola. A teraz jak nalicze 3 sztuki to jest sukces.

    Ogólnie rzeczywiście jakby mniej.
    Moje jednak żyją :-)
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 3. Data: 2011-05-19 17:39:44
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jeszcze 3 lata temu nie mozna bylo sie polozyc na trawniku, bo na kazdym
    > kroku byla pszczola. A teraz jak nalicze 3 sztuki to jest sukces.

    Przygotuj "airhotel" dla murarek
    skryba z "hotelami"

  • 4. Data: 2011-05-19 20:15:16
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 5/19/2011 9:20 AM, Neko wrote:
> [...]
    >
    > Jeszcze 3 lata temu nie mozna bylo sie polozyc na trawniku, bo na kazdym
    > kroku byla pszczola. A teraz jak nalicze 3 sztuki to jest sukces.

    Ano mało. Zawsze o tej porze mój głóg był gadającym drzewem, a teraz
    cisza. Coś tam czasem pobzyczy, ale to pojedyncze sztuki. Przy czym
    muszę sprawdzić, czy po prostu dalszym sąsiadom się pasieka nie znudziła.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 5. Data: 2011-05-19 21:30:02
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    >
    > Jeszcze 3 lata temu nie mozna bylo sie polozyc na trawniku, bo na kazdym
    > kroku byla pszczola. A teraz jak nalicze 3 sztuki to jest sukces.

    Jakie okolice?
    SJS

  • 6. Data: 2011-05-20 10:27:13
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał

    > Jakie okolice?

    Gorny Slask

  • 7. Data: 2011-05-25 14:13:06
    Od: "MM" <m...@w...pl>

    Z Zachodu przyszła zaraza!

  • 8. Data: 2011-05-25 17:39:19
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "MM" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >Z Zachodu przyszła zaraza!
    >

    > Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości

    Grupa nie ma Patrona (maskotki), no to się pszczoły wnerwiły.
    Pozdrawiam pogodnie
    skryba
    Ps.
    Nie zapomnij do 05.06. w wątku "Patron grupy na 2011" oddać głos na Patrona
    (maskotkę) grupy na rok 2011