  • 81. Data: 2012-11-19 08:30:38
    Temat: Re: moc kotła gazowego
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    news:b090341f-c356-4607-aa2d-8182aa4aea19@googlegrou
    ps.com...
    W dniu piątek, 16 listopada 2012 17:47:35 UTC+1 użytkownik zapinio napisał:
    >Ja ważę 140 kg. Powierzchnia stóp to 0,03 mkw.
    >Ja siedzący na krześle to nacisk 140 kg na ok 20 cm kwadratowych.
    >Kurcze i regał z książkami mam w pokoju na pietrze;))
    >Ryzykuje okropnie?

    A ja w bloku miałem pianino. Córka za każdym razem musiała wynosić regał, TV
    i zwijać dywan żeby mogła usiąść przy pianinie. a jak
    by jej imieniny to baliśmy się że to się wszystko zawali dlatego ona grała
    przy pianinie a słuchacze około 9 osób stali na korytarzu.

    Marek

  • 82. Data: 2012-11-19 09:20:33
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > by jej imieniny to baliśmy się że to się wszystko zawali dlatego ona grała
    > przy pianinie a słuchacze około 9 osób stali na korytarzu.

    Dobre :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 83. Data: 2012-11-19 09:25:06
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > chodzi o to aby kowalski na podstawie rad kogoś kto sie myje w litrze wody
    > nie zrobił sobie instalacji która będzie go wkurzała przez resztę życia.

    > Trzeba sobei zdać sprawę jakie się ma potrzeby, np dzieci dzieci potrafią
    > wyciągnąć duże ilości wody bo sie lubią pluskać, zresztą wielu dorosłych
    > też lubi się pluskać. No i wanny któe potrafią wypróżnić nawet duży
    > zasobnik dość skutecznie.

    Oczywiście, jak ktoś chce wannę, albo prysznic z deszczownicą musi to
    uwzględnić. Przy deszczownicy często jeszcze trzeba uwzględnić czy rurki
    dopływowe i kanalizacja maja odpowiednie przekroje bo widywałem już
    deszczownice z których ledwo kapała oraz takie które po odkręceniu na maksa
    zalewały łazienkę.

    Ale w tym przypadku było mowa o zwykłym prysznicu i tym, że 50l wody na
    osobę wystarczy. Ja twierdzę z mojego doświadczenia że wystarczy, to samo
    twierdzi wikipedia oraz normy. Natomiast Ty twierdzisz inaczej nie podając
    żadnego argumentu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 84. Data: 2012-11-19 10:52:41
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Bardzo dobre.
    W związku z powyższym uznaję swoją głupotę i odwołuję wszystko co
    powiedziałem.
    Stawiajcie sobie panowie co chcecie i gdzie chcecie.

    bulba

  • 85. Data: 2012-11-19 11:27:30
    Od: rrr <r...@r...poczta.onet.pl>

    Użytkownik 4CX250 napisał:

    > A ja w bloku miałem pianino. Córka za każdym razem musiała wynosić
    > regał, TV i zwijać dywan żeby mogła usiąść przy pianinie.

    Błąd, powinieneś kupić sztywny dywan albo nie odkurzać, wtedy nacisk
    rozłożyłby się na większą powierzchnię = powierzchni dywanu.

    a jak
    > by jej imieniny to baliśmy się że to się wszystko zawali dlatego ona
    > grała przy pianinie a słuchacze około 9 osób stali na korytarzu.

    Nie bałeś się ? 9 osób w korytarzu ? To katastrofa budowlana na
    życzenie. Do nas wchodzili pojedynczo, oczywiście w wycieraczce przed
    drzwiami zamontowana waga sprzężona z klamką.

    > Marek

    pzdr.
    rafał

  • 86. Data: 2012-11-19 11:33:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 listopada 2012 10:53:14 UTC+1 użytkownik zapinio napisał:
    > Bardzo dobre.
    >
    > W związku z powyższym uznaję swoją głupotę i odwołuję wszystko co
    >
    > powiedziałem.
    >
    > Stawiajcie sobie panowie co chcecie i gdzie chcecie.

    Baredzo dobrze robisz że się wyofujesz. Bo o ile często piszesz sensownie to w tym
    watku sie skompromitowałeś calkowicie

  • 87. Data: 2012-11-19 11:54:00
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "zapinio" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    > Bardzo dobre.
    > W związku z powyższym uznaję swoją głupotę i odwołuję wszystko co
    > powiedziałem.
    > Stawiajcie sobie panowie co chcecie i gdzie chcecie.

    Nadal nie rozumiesz. Stropy w budownictwie mieszkaniowym przeważnie
    projektuje się na obciążenia 1,5-5kN/m2 czyli około 150-500kg/m2. Nie
    oznacza to wcale że na 1m2 można postawić nie więcej niż 150-500kg. To by
    oznaczało że taniec dwóch dorosłych osób groziłby katastrofą budowlaną, a
    nie daj co jak jeszcze w pomieszczeniu byłby stary dębowy stół, szafa pełna
    ubrań. Normalnie strach wchodzić i tańczyć. A jednak tak nie jest. To jest
    nośność stropu która uwzględnia dopuszczalne obciążenie użytkowe na całej
    powierzchni stropu zakładając że na każdym metrze kwadratowym jest
    150-500kg. Jeżeli więc obciążysz go w jednym z miejscu ciężarem zbiornika
    200-300kg lub ciężarem pianina to bez obaw, masz jeszcze sporo zapasu do do
    katastrofy budowlanej.

    Marek

  • 88. Data: 2012-11-19 12:38:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
> [...]
    > na osobę wystarczy. Ja twierdzę z mojego doświadczenia że wystarczy,
    > to samo twierdzi wikipedia oraz normy. Natomiast Ty twierdzisz

    własne doświadczenie...

  • 89. Data: 2012-12-15 18:55:41
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Adams napisał(a):

    > Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:k7vd34$of5$1@speranza.aioe.org...
    >
    > Czesc ;-)

    > ???????????
    >
    > Bez komentarza.

    Wyciales niepotrzebnie cytat z Ciebie, to i nie dziwota, ze nie skumales
    ironii :)
    Powinno byc tak:

    zbigi napisał(a):
> [...]

    W sensie, ze ktos, kto kobietom imputuje przedkladanie widoku kaloryfera
    nad brak klopotow zwiazanych z istnieniem kaloryferow, bardzo musi tych
    kobiet nienawidziec. Oczywiscie to zartobliwa opinia majaca na celu
    pokazanie, ze moja osobista kobieta bardzo sobie chwali brak kaloryferow
    przy podlogowce i dla niej jest to jedna z wiekszych zalet tego sposobu
    ogrzewania.
    Uff... Mam nadzieje, ze znow nie zapetlilem zbytnio? :)
    Pozdrawiam!
    --
    zbigi i stopka zastepcza