  • 21. Data: 2009-02-09 08:29:41
    Temat: Re: mocny klej do elastycznej gumy
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "Adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gmkmp7$cf6$1@news.dialog.net.pl...
    > witam czy ktoś mógłby doradzic jakis mocny klej do elastycznej gumy,
    > chodzi konkretnie o zeklejenie dziury w uszczelce bębna pralki, żona
    > zrobiła dziure i trzeba załatać, no chyba ze się nie uda to będę musiał
    > niestety isć po nowa uszczelkę :)

    Daj sobie spokój. Ostatnio miałem podobny kłopot i od razu poszedłem do
    serwisu po nową (pralka po gwarancji więc postanowiłem wymienić sam), a że
    czekać trzba było 3 tygodnie postanowiłem coś z tym zrobić sam. I zrobiłem,
    zamówiłem z allegro. Pralka Candy jakaś tam ładowana od przodu, cena około
    60 zł z przesyłką, wymiana poniżej 1 godziny, efekt - zero przecieków.
    Polecam tą metodę jako chyba jedyną sensowną. Każda inna to tylko
    przedłużenie oczekiwania na kolejny kłopot a i po co bawić się z tym drugi
    raz.

    Tomasz

  • 22. Data: 2009-02-09 13:09:28
    Od: "Adi" <a...@g...com>