  • 1. Data: 2011-09-28 12:21:07
    Temat: montują mi gaz
    Od: Marras <m...@g...pl>

    Witajcie!

    Jestem na finiszu instalacji gazowej, ale od początku ...

    0. Operator to PGNiG (ważne bo EWE ma inne wymagania)
    1. Krok pierwszy to wykonanie instalacji odbiorczej i dociągnięcie nitki
    do granicy. Zabrałem sie za załatwianie czyli zamówiłem projekt,
    ułożyłem rurę na zewnątrz, rurki wewnątrz polutowane na twardo,
    załatwiony nadzór, protokół odbioru, kominiarz. Zrobione i wystaje moja
    rura z podejściami do licznika przy granicy.
    2. Zawiadamiam gazownie. Gazownia podnajmuje firmę, która to kładzie
    swoją rurę od gazociagu do mojego płotu. Efekt to dwie rury wystające
    przy ogrodzeniu. Od wykonawcy dostaję reduktor do ręki, który mam sobie
    samemu zamontować. Rura jest już napełniona - nagazowana.

    Dotychczas nie mam skrzynki gazowej.
    Powinienem samemu zakupić i postawić skrzynkę czy też leży to w gestii
    gazowni?

    Zanim pójdę do pgnu chciałbym się zorientować jak być powinno.

    pozdrawiam serdecznie
    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 2. Data: 2011-09-28 13:00:22
    Temat: Re: montują mi gaz
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    > Zanim pójdę do pgnu chciałbym się zorientować jak być powinno.

    A to nie byłeś w gazowni.

    Jakbyś miał skrzynkę, to pewnie ten wykonawca by ci i podłączył licznik
    i reduktor...

    Przynajmniej u mnie musiałem skrzynkę już mieć.

    Ariusz

  • 3. Data: 2011-09-29 05:22:01
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    IMHO masz to w dokumencie "warunki przyłączenia" które dostałeś onegdaj z
    gazowni. U mnie np. skrzynki kupuje i montuje inwestor, reduktor i licznik
    daje ZG.