  • 1. Data: 2011-09-28 14:55:47
    Temat: Styropapa ocieplenie a blachy
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Witam,

    Ocieplam, dach styropapa. Kolejni fachowcy maja rozne zdanie na temat
    blachy na ogniomurze.

    - Jeden chce na jej wierzch polorzyc pape - pierwsze slysze taki koncept.
    - Drugi chce zdjac blache, zainac pod nia pape (tu ozywiscie ok) i zalozyc
    ponownie blache - ja slyszalem, ze zdjeta blacha to juz tylko zlom.

    Spotkal sie ktos z takimi konceptami, ewentualnie ma ktos cos krytycznego do
    powiedzenia wtym wzgledzie?

    TIA

    Ghost

  • 2. Data: 2011-09-28 20:39:23
    Temat: Re: Styropapa ocieplenie a blachy
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > ponownie blache - ja slyszalem, ze zdjeta blacha to juz tylko zlom.
    >
    > Spotkal sie ktos z takimi konceptami, ewentualnie ma ktos cos krytycznego

    Nie na zlom, dla czego na zlom? Znam kolesia co blache przeniosl na garaz, a
    dom przykryl nowa. Nie szyszalem zeby cos sie z tym dzialo, bo i czemu?
    Wazny pewnie bedzie rezim wykonawczy tj. wkrecenie wkretow w istniejace po
    poprzednich wkretach otwory i tyle.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2011-09-30 06:36:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Nie na zlom, dla czego na zlom?

    No zeby zarobic na nowej, tak mysle.

> [...]
    > szyszalem zeby cos sie z tym dzialo, bo i czemu?
    > Wazny pewnie bedzie rezim wykonawczy tj. wkrecenie wkretow w istniejace po

    Mowa nie o blachodachowce, a o takich paskach naokolo dachu.

  • 4. Data: 2011-09-30 06:55:08
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Mowa nie o blachodachowce, a o takich paskach naokolo dachu.

    Czyli obrobce blacharskiej.
    Tu moze byc problem, bo wymiary moga sie juz nie zgadzac.

    Pozdro.. TK