  • 81. Data: 2009-07-12 22:48:08
    Temat: Re: nie polecam firmy Tynk-bud
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:h3dn7l$aj4$1@news.interia.pl...

    > To jest jasne, sam wspanialomyslnie zaplacilem tynkarzom 6 tys. ponad
    > norme w trakcie roboty bo nie mialem czasu liczyc, mierzyc i co tam
    > jeszcze. W efekcie tynkowanie zajelo 7 miesiecy, bo jasnie panom przestalo
    > sie spieszyc i do tego konczyl kto inny.

    Oj tak. Oni wbrew umowie wyciągają małe sumy aż w końcu tracisz na chwilę
    rachubę co zrobili i ile już dostali. Jak podliczysz to już uciekli.
    Nie wolno wiec płacić ani grosza przed rozpoczęciem prac ani w trakcie nie
    dać więcej niż małe zaliczki. Inaczej uciekną jak zaczniesz wytykać błedy.

  • 82. Data: 2009-07-12 23:28:38
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

> [...]
    > dać więcej niż małe zaliczki. Inaczej uciekną jak zaczniesz wytykać błedy.

    Masz racje, ja bylem za miekki. Okaz serce to cie bez sumienia wydymaja. Na
    szczescie poczekalem az odrobia zaplacone pieniadze, sporo w tym bylo
    psychologii i podejsc, ale trwalo to siedem miesiecy a powinno co najwyzej
    dwa. Pozniej kopa w d.. i skonczyl normalny czlowiek. Na tyle normalny, ze
    dzis nie ma dla mnie czasu bo robote moze przebierac i nie ma czasu przyjsc
    do mnie zajmowac sie pierdolami. Lepiej caly dom ludziom postawic z
    wykonczeniem. Cenimy sie do dzis i traktujemy z szacunkiem. Sa jednak
    normalni ludzie na swiecie, ale ich chyba ze swieca. W kazdym razie nie ma
    ich z pierwszej lapanki. Teraz mam glazurnika po kolezensku. Gdyby nie to ze
    dla mnie to tez by nie przyszedl, do tego bardzo uczciwa stawka. Trzeba byc
    czlowiekiem dla ludzi i przyjda sami bez proszenia zrobia jak przyjacielowi.
    Co ciekawe, na koniec tygodnia jak widze, ze robota uklada sie jak nalezy,
    pytam czy nie chce kasy na lykend, bo czemu nie jak sporo roboty zrobione
    jak nalezy i czlowiek na poziomie, moze sam wstydzi sie poprosic a dojazdy
    paliwo i takie tam. Zaden z nich nie chcial nawet na przyslowiowe papierosy.
    W sobote wrecz uslyszalem: zadnych zaliczek, jak ci sie nie spodoba to nie
    bedziesz mial z czego obciac. :-) Moze to jest miara fachowca na poczatek??

    Pozdro.. TK

  • 83. Data: 2009-07-13 00:02:12
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

> [...]
    >sie nie spodoba to nie bedziesz mial z czego obciac. :-) Moze to jest miara

    Tak, też takich miałem. Jedni zrobili dobrze, a po drugich poprawiałem
    ostatnie 3 miesiące :-) Wyszło dopiero w zimie co naknocili.

    Dzisiaj gdybym mógł to bym tak czy inaczej rozwalił dach aż do więźby, odbił
    deskowanie i zrobił wszystko od początku. Mimo, że jakoś naprawione. Jeszcze
    mam 4 veluxy do poprawy. Trzeba od wewnątrz zdjąć płyty KG i ocieplić
    dookoła veluxów.

    Nawet nie chcę myśleć o wentylacji połaci nad veluxami, w koszach i w stu
    innych miejscach. Tylko czekam aż zacznie gdzieś gnić.

  • 84. Data: 2009-07-13 00:52:10
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Nawet nie chcę myśleć o wentylacji połaci nad veluxami, w koszach i w stu
    > innych miejscach. Tylko czekam aż zacznie gdzieś gnić.

    Nie no technologia stara jak swiat. Aby w gasiarze wywiewka byla i powinno
    byc git.

    Pozdro.. TK

  • 85. Data: 2009-07-13 03:07:27
    Od: "marek" <m...@m...ma>

    > Kiedy wreszcie będą egzaminy Państwowe dla wykonawców z branży usług
    > budowlanych?

    Wysłać buraków trzeba na plastykę przede wszystkim
    ...i za pomocą elektrycznej pały wytłumaczyć im czym jest piękno

  • 86. Data: 2009-07-13 06:11:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Tam sie leją muslimy i buddyści czy inni religijni fanatycy
    >
    > http://www.tvn24.pl/-1,1609416,0,1,chiny-200-ofiar-i
    -1680-rannych-w-zamieszkach,wiadomosc.html

    to tak jak w Czechosłowacji też ratowaliśmy ich przed wichrzycielami.

    Stalin też wysyłał do obozów kryminalistów i bandytów.

  • 87. Data: 2009-07-13 06:13:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > uciekli. Nie wolno wiec płacić ani grosza przed rozpoczęciem prac ani w
    > trakcie nie dać więcej niż małe zaliczki. Inaczej uciekną jak

    ale normalne firmy nie biorą zaliczek co chwila, jest zadatek na starcie i
    rozliczenie prac chyba że robota jest etapowa.

    ale trzeba mieć umowę.

  • 88. Data: 2009-07-13 06:16:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Oh miałem umowy i to nie jedną :-) Oh dostawałem faktury nie raz, bo
    > wykonawca dzieki temu mógł odliczyć cały vat od materiałów i naliczyć
    > 7% oraz dostać zwrot.

    ale wykonawca nic nie zarabial na tym to TY zarabiałeś!

    > Wielu mówiło od razu że nawet mniej zapłacę jak wykonawca weźmie
    > materiały sam niż ja bym kupił, bo on dolicza 7%, a płaci 22% więc ma
    > zwroty. Pytanie powinno być inne. Ile z tych faktur zapłaciłem, a ile
    > nie :-) Lub ile zapłaciłem paragonami :-) Szkoda, że tak mało :-)

    > Bym wybrał tańszego i wymagał tyle samo co od najdroższego. Wolny
    > rynek :-)

    w twoim lepszym świecie nie było by tańśzych wykonawców tylko pewnei ceny
    urzędowe jak u notariuszy.

  • 89. Data: 2009-07-13 06:16:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    marek wrote:

    > Wysłać buraków trzeba na plastykę przede wszystkim
    > ...i za pomocą elektrycznej pały wytłumaczyć im czym jest piękno

    a co z resztą towarzystwa?

  • 90. Data: 2009-07-13 07:18:22
    Od: spp <s...@o...pl>

    kiki pisze:

    > Kiedy wreszcie będą egzaminy Państwowe dla wykonawców z branży usług
    > budowlanych?

    ... i Inwestorów. :)

    --
    spp