    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: nie polecam firmy Tynk-bud
    Date: Mon, 13 Jul 2009 01:28:38 +0200
    <h3a982$m50$1@opal.futuro.pl> <h3abve$stl$1@inews.gazeta.pl>
    <h3ad8c$sq6$1@opal.futuro.pl> <h3anes$oo2$1@news.onet.pl>
    <h3b5kc$8t4$1@opal.futuro.pl> <4a592545$1@news.home.net.pl>
    <h3cka8$52p$1@opal.futuro.pl> <4a59db8b$1@news.home.net.pl>
    <h3cnb0$a0q$1@opal.futuro.pl> <4a59e4d5$1@news.home.net.pl>
    <h3ct1f$b8o$1@inews.gazeta.pl> <4a59fd1c$1@news.home.net.pl>
    <h3d62u$iv3$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h3dkho$7bt$1@news.interia.pl>
    <h3dmdj$476$1@opal.futuro.pl> <h3dn7l$aj4$1@news.interia.pl>
    <h3dp61$92j$1@opal.futuro.pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    news:h3dp61$92j$1@opal.futuro.pl...

    > Oj tak. Oni wbrew umowie wyciągają małe sumy aż w końcu tracisz na chwilę
    > rachubę co zrobili i ile już dostali. Jak podliczysz to już uciekli.
    > Nie wolno wiec płacić ani grosza przed rozpoczęciem prac ani w trakcie nie
    > dać więcej niż małe zaliczki. Inaczej uciekną jak zaczniesz wytykać błedy.

    Masz racje, ja bylem za miekki. Okaz serce to cie bez sumienia wydymaja. Na
    szczescie poczekalem az odrobia zaplacone pieniadze, sporo w tym bylo
    psychologii i podejsc, ale trwalo to siedem miesiecy a powinno co najwyzej
    dwa. Pozniej kopa w d.. i skonczyl normalny czlowiek. Na tyle normalny, ze
    dzis nie ma dla mnie czasu bo robote moze przebierac i nie ma czasu przyjsc
    do mnie zajmowac sie pierdolami. Lepiej caly dom ludziom postawic z
    wykonczeniem. Cenimy sie do dzis i traktujemy z szacunkiem. Sa jednak
    normalni ludzie na swiecie, ale ich chyba ze swieca. W kazdym razie nie ma
    ich z pierwszej lapanki. Teraz mam glazurnika po kolezensku. Gdyby nie to ze
    dla mnie to tez by nie przyszedl, do tego bardzo uczciwa stawka. Trzeba byc
    czlowiekiem dla ludzi i przyjda sami bez proszenia zrobia jak przyjacielowi.
    Co ciekawe, na koniec tygodnia jak widze, ze robota uklada sie jak nalezy,
    pytam czy nie chce kasy na lykend, bo czemu nie jak sporo roboty zrobione
    jak nalezy i czlowiek na poziomie, moze sam wstydzi sie poprosic a dojazdy
    paliwo i takie tam. Zaden z nich nie chcial nawet na przyslowiowe papierosy.
    W sobote wrecz uslyszalem: zadnych zaliczek, jak ci sie nie spodoba to nie
    bedziesz mial z czego obciac. :-) Moze to jest miara fachowca na poczatek??

    Pozdro.. TK