  • 1. Data: 2009-03-17 15:33:28
    Temat: nietypowe schody
    Od: Cukier <s...@g...com>

    Witajcie
    mam do zrobienia trochę nietypowe schody wewnętrzne - stopnie oparte
    na
    odpowiednio wygiętej rurze z nierdzewki.
    Czy ktoś mógłby mi polecić wykonawcę ze śląska? (konkretnie Mysłowice,
    ale
    może być gdzieś w okolicy)

    Mycha

  • 2. Data: 2009-03-18 15:48:18
    Temat: Re: nietypowe schody
    Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl>

    Naprawdę nikt z Was nie robił schodów troszkę innych niż typowe?
    Szukałam trochę, ale 2 firmy powiedziały, że takich nie robią, jedna się
    "dogaduje" od zeszłego roku i mam jej już dosyć.

    Mycha
    (poprzedni meil był z innego kompa, ale też ode mnie)