  • Data: 2010-03-12 08:19:37
    Temat: o czym malarz (amator) wiedziec powinien
    Od: "qaz" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fachowcy pomalowali mi czesc pomieszczen i nie jestem zadowolony - duzo
    niedopatrzen (goscie starsi sa - ze wzrokiem slabo), ciagle poprawiaja.
    No i biore sie rodzinnie do sprawy. Mam wyszpachlowane, przeszlifowane i
    zagruntowane (Unigrunt Atlas) sciany i sufit. Co dalej ?
    Jaka farba, ile warstw, czy wszystkie warstwy ta sama farba, czy pod sciany
    kolorowe pierwsza warstwa biala ?
    Wszelkie inne uwagi (na temat!) bardzo mile widziane.
    pzdr qaz