  • Data: 2010-03-12 19:44:03
    Temat: Re: o czym malarz (amator) wiedziec powinien
    Od: "wolim" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Malowanie to naprawdę bardzo prosta sprawa...
    Malujesz raz, jak widzisz, że coś przebija - malujesz drugi raz.
    Najelepiej maluje się wałkiem, bo szybko, łatwo i oszczędnie. Nie przejmuj
    się kierunkami malowania jak malujesz wałkiem... jak wyschnie - będziesz
    widział co poprawić. Jak poprawisz, poczekasz... i znowu będzie widać, czy
    znowu poprawiać, czy nie...

    Jeśli chodzi o farby, to odradzam Śnieżkę - kupiłem 5 wiaderek farby - dwa
    były ok, w pozostałych pływały farfocle i w rezultacie farba była do
    wylania. Ale może miałem pecha. Dekorala kupiłem w sumie ok. 200 litrów i
    żaden z pojemników nie był felerny - w zasadzie jestem z tej farby
    najbardziej zadowolony... cena podobna do reszty farb z tej półki. Słyszałem
    też, że Dulux nie trzyma kolorów. Beckersów i innych wynalazków nie
    próbowałem, bo to zdecydowanie poza moim zasięgiem cenowym... :)