    From: "adi" <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: obudowa kominka
    Date: Fri, 19 Feb 2010 19:04:34 +0100

    witam czy ktoś mógłby podesłać jakiś link z przykładami obudów kominków,
    nie chodzi mi o wykończone obudowy raczej coś w trakcie prac, chodzi mi w
    szczególności o to jak zrobić przejście miedzy wkładem kominkowym a
    drewnianą belką nad nim, pomiędzy często widzę cegły ale jak je wmurować
    jak jest tam niewiele miejsca na wkładzie, do czopucha około 10 cm