  • Data: 2012-02-05 18:49:37
    Temat: ocieplenie 1 mieszkania w bloku
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jeżeli ktoś będzie chciał napisać NIE DA SIĘ to niech sobie
    daruje. Szukam raczej osób które mają jakikolwiek pomysł jak
    to zrobić.

    Temat brzmi : jak załatwić zgodę na ociepelnie 1 mieszkania.

    Mam nadzieję, że nie pomyle jakichś faktów. Blok należy do
    spółdzielni. Moje mieszkanie wykupione jest jako odrębna
    własność z udziałem w gruncie. Blok nie będzie ocieplany bo
    mieszkańcy nie zgodzili się na dużą podwyżkę czynszu.

    Mieszkanie jest cholernie zimne. Już się dowiedziałem że
    ocieplenie od środka to średni pomysł. Na każdym piętrze
    są 2 mieszkania czyli ja musiałbym ocieplić połowe 1
    piętra (dokładnie 4 piętro - nad nim jest tylko strych).

    Gdzieś czytałem o człowieku któremu udało się takie coś
    zrobić. Nie znam szczegółów. Być może sytuacja wyglądała
    tam jednak inaczej.

    Gdyby ktoś miał pomysły to będę wdzięczny. Liczę się z
    koniecznością załatwiania tego przez sąd. Zastanawiam się
    czy mój argument "bo mi zimno" jest mocniejszy od ich
    "bo będzie brzydko".