  • 1. Data: 2011-09-07 14:04:08
    Temat: ocieplenie balkonu
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    Hej,
    czy w o tej porze roku można jeszcze ocieplać balkon wraz z położeniem
    płytek?
    (wrzesień, październik)
    czy nie jest już za późno? (mam na myśli naszą jesienną aurę)

    czy jeśli nie da sie ocieplić od góry styropianem (nie ma miejsca)
    opłaca się ocieplać tylko od czoła i z dołu czy to raczej nic nie da?

    pozdro
    Wasyl

  • 2. Data: 2011-09-07 14:50:43
    Temat: Re: ocieplenie balkonu
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wasyl napisał:
> [...]
    > płytek?
    > (wrzesień, październik)
    > czy nie jest już za późno? (mam na myśli naszą jesienną aurę)

    O ile nie będzie mrozów, można :-) Im później, tym większa szansa na mrozy.

    > czy jeśli nie da sie ocieplić od góry styropianem (nie ma miejsca)
    > opłaca się ocieplać tylko od czoła i z dołu czy to raczej nic nie da?

    Jak dla mnie to bez sensu...Albo robisz jak się należy, albo odpuszczasz
    sobie.

    pozdr
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-09-07 18:47:27