  • 1. Data: 2023-07-21 01:29:52
    Temat: oczętom nie wierzę
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    chyba spięcie w drukarni nastąpiło. Strzelałbym, że 7tys za m2

    W czerwcu za metr kwadratowy nowego mieszkania w Olsztynie trzeba
    bylo zaplacic srednio 11 419 zl.

    Najdrozsze sa kawalerki. W czerwcu za metr kwadratowy tego typu
    mieszkania mozna bylo zaplacic srednio 15 264 zlotych.

    Nie bez znaczenia jest równiez malejaca baza gruntów.

    Dobrze dobrze oby tak dalej. Stop imigracji do miast.
    Powstrzymać hołotę z Nidzicy!

    https://gazetaolsztynska.pl/951908,Ceny-za-mieszkani
    a-w-Olsztynie-ciagle-rosna.html

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2023-07-21 01:33:33
    Temat: Re: oczętom nie wierzę
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 21 July 2023 at 01:30:10 UTC+2, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > Nie bez znaczenia jest równiez malejaca baza gruntów.
    >
    > Dobrze dobrze oby tak dalej. Stop imigracji do miast.

    Pamiętam gdy cena 1m2 mieszkania spóldzielczego kosztowała 100 zł i to na przetargu i
    chętnych nie były tłumy

    Wiadomo, jak jest 10 milionów emigrantów to gdzieś mieszkać musza i tylko to podbija
    ceny

  • 3. Data: 2023-07-22 21:52:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 21 Jul 2023 00:29:52 +0100, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > Najdrozsze sa kawalerki. W czerwcu za metr kwadratowy tego typu
    > mieszkania mozna bylo zaplacic srednio 15 264 zlotych.

    Zenek mi obiecał mieszkanie po 2 tys/m2. Co prawda trzeba jeszcze 1,5 roku
    poczekać, ale może lepiej zgłoś się do niego za 1,5 roku??

  • 4. Data: 2023-07-23 00:01:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:jpcobitn8ve8i105v2ibrlql9rhgcmnhj9@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > Zenek mi obiecał mieszkanie po 2 tys/m2. Co prawda trzeba jeszcze
    > 1,5 roku poczekać, ale może lepiej zgłoś się do niego za 1,5
    > roku??

    Chciałem kupić jeszcze jedno ale słabo to widzę.
    Teraz sobie pluję w brodę, że posłuchałem Zenka.

    Czy można go podać do sądu za błędne doradztwo?

  • 5. Data: 2023-07-23 00:28:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 23 lipca 2023 o 00:01:55 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    > --
    > Piter
    >
    > #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne
    Nie można. Nie jestem licencjonowanym doradcą. Z drugiej strony ja tez mogłabym cię
    pozwać jak stanieja. Ze skorzystałeś z rady i nie dołożyłes do interesu. Połowa
    roznicy w cenie jakiej nie zapłaciłes w stosunku do tej co na rynku bedzie było w sam
    raz.

  • 6. Data: 2023-07-23 00:41:55
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.07.2023 o 21:52, r...@k...pl pisze:

    > Zenek mi obiecał mieszkanie po 2 tys/m2. Co prawda trzeba jeszcze 1,5 roku
    > poczekać, ale może lepiej zgłoś się do niego za 1,5 roku??

    Zenek w sumie to prorok. Wystarczy robić wszystko o 180stpni co pisze i
    będzie OK :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2023-07-23 11:53:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u9hm0g$312af$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Zenek w sumie to prorok. Wystarczy robić wszystko o 180stpni co
    > pisze i będzie OK :)

    Polacy nie odpuszczą. Wielu ma za sobą doświadczenie emigracji.
    Mieszkali w chlewikach po 2mln dolarów z czasów wojny secesyjnej.

    Grzyb, wilgoć, szczury, lisy, termity. Właściciel nie widział w tym
    problemu jeszcze czynsz podnosił bo 100 chetnych w castingu czeka.
    Na koniec sprzedał dom fuduszowi żeby wyciągnąć z tego kasę bo
    regulacje idą.

    Polacy wiedzą, że jeśli chcą mieć jakiś własny kąt do srania pod
    siebie i umierania w spokoju to teraz jest ostatni dzwonek na kupno
    nieruchomości w Polsce.

    W mojej wsi jest taki popyt, że rozpychaja góry i przesuwają jeziora.
    Ale przyznam się ze 11 tys za m2 wciska w fotel.

  • 8. Data: 2023-07-23 11:57:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

> [...]

    W mojej wsi jest taki popyt, że rozpychaja góry i przesuwają jeziora.
    Ale przyznam się ze 11 tys za m2 wciska w fotel.

    moze to luksusowe bo normalne po 7 tys

    https://sonarhome.pl/ceny-mieszkan/olsztyn
    https://ceny.szybko.pl/warmi%C5%84sko-mazurskie-Olsz
    tyn-ceny-mieszkan.html
    https://www.domiporta.pl/ceny/mieszkanie/sprzedaz/wt
    orny/warminsko-mazurskie/olsztyn
    https://gazetaolsztynska.pl/912892,Jak-bardzo-podroz
    aly-ceny-mieszkan-w-Olsztynie.html

  • 9. Data: 2023-07-23 13:44:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 22 Jul 2023 23:01:32 +0100, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > in <news:jpcobitn8ve8i105v2ibrlql9rhgcmnhj9@4ax.com>

    > Chciałem kupić jeszcze jedno ale słabo to widzę.
    > Teraz sobie pluję w brodę, że posłuchałem Zenka.
    >
    > Czy można go podać do sądu za błędne doradztwo?

    Niestety nie. Tak samo jak debili głosujących na PiS nie można podać za
    złodziejstwo, mimo że są współsprawcami.

  • 10. Data: 2023-07-23 14:30:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 23 lipca 2023 o 11:53:52 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    > --
    > Piter
    >
    > #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne
    Ze niby w Polsce jakis fundusz kupił czy gdzies w swiecie?