  • 21. Data: 2023-07-23 23:18:36
    Temat: Re: oczętom nie wierzę
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 23 Jul 2023 13:14:20 -0700 (PDT), w
    <e4c6170c-9165-4501-b489-4f5c56a71b60n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Haczyk jest w wyborach. Gdyby przed wyborami mieszkania staniały to PiS by je na
    pewno przegrał.

    No tak, miliony młodych byłby zrozpaczone. A PiSS jak wiadomo ma magiczny
    wyłącznik :D

    PS. Gratuluję zjebania :)

  • 22. Data: 2023-07-23 23:19:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Rzad zapowiada spadek inflacji w niedalekiej przyszłości.tym razem nie stanieja
    szyny kolejowe a mieszkania.

    Spadek inflacji nie oznacza spadku cen, baranku...

  • 23. Data: 2023-07-23 23:19:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Spadek cen nieruchomosci zmniejszy kwoty rozporządzalny gospodarstw domowych i
    spadek inflacji.

    Czego to się człowiek nie dowie :DDD

  • 24. Data: 2023-07-24 00:40:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 23 lipca 2023 o 23:22:38 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > <e...@g...com>, Zenek Kapelinder
    > No tak, miliony młodych byłby zrozpaczone. A PiSS jak wiadomo ma magiczny

    Miliony żrą informacyjne gowno to zresz i ty. Bardzo dużo pieniędzy kosztowało
    stworzenie bezmyślnych baranów do których się zaliczasz. Film Idiokracja jest o
    tobie. Z wykresu
    https://s3.egospodarka.pl/grafika2/demografia/Rozwoj
    -demograficzny-Polski-2012-112322-640x640.jpg
    wynika ze miliony na które się powołujesz sa z największego powojennego dołka
    demograficznego jaki dzisiaj ma wpływ na rynek nieruchomości. Z prostej wymiany
    międzypokoleniowej wynika ze przejma oni nieruchomosci ludzi którzy się urodzili w
    czasie największego powojennego wyżu demograficznego. Na kazde dwie osoby które
    urodziły się po wojnie przypada jedno mieszkanie jakie zostaje po ich smierci. Na
    kazde dwie osoby które urodziły w czasie niżu demograficznego powstaje
    zapotrzebowanie na jedno mieszkanie. W drugim niżu demograficznym urodziło się dużo
    mniej niz połowa tego co w 1946. Wniosek. Po pierwszych umierających rocznikach
    pierwszego wyżu zostaje dużo więcej mieszkań niz teraz potrzeba dla młodych.
    Oczywiście jest to szacunek ale bład może być na 10% a nie na 300%. Akurat jest
    odwrotnie niz uwierzyłeś. Dla młodych zaczynają się swietne czasy jesli idzie o
    spełnienie potrzeb mieszkaniowych. Tanie czynsze najmu ich czekaja bo przy
    taniejacych do granicy wynikającej z wyobraźni cenach nieruchomosci nikt ich nie
    będzie chciał kupować czekajac az będą darmo. Winni sytuacji sa szwaby bo zrobili
    wojnę w ktorej Polska straciła prawie wszystkie nieruchomosci i komunisci ktorzy
    zbudowali ogromna ilość mieszkań w technologi zapewniającej zywotnosc budynków na
    razie przez 200 lat. Argument ze dla młodych mieszkania jest dęty. Załozmy ze masz
    mieszkania. W jednym zyjesz a drugie wynajmujesz. I ze jestes niezdecydowanym jeszcze
    wyborca. Przed wyborami dowiadujesz się ze wskutek pekniecia banki mieszkaniowej ze
    mieszkanie w którym zyjesz straciło połowe wartości. Z mieszkania ktorei
    wynajmowałes lokatorzy się wyprowadzili bo znaleźli duzo tańsze. Opozycja do partii
    rzadzacej zrobiła by oskarżenie rządzących za punkt pierwszy programu wyborczego.
    Oczywiście jako statystyczny baran byś w to uwierzył i zagłosował na opozycję.
    Dlatego przed wyborami nieruchomosci nie mogła stanieć i temu służy kredyt 2%. Nic
    nie rozwiaze bo dokonca roku ma być przyznanych 10 tysięcy takich kredytow a to
    pozwoli na zagospodarowanie 3? pustostanow jakie juz są badz do końca roku beda. Nie
    siła a sztuka frajerów w dupę tłuką.

  • 25. Data: 2023-07-24 10:40:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 23 Jul 2023 15:40:09 -0700 (PDT), w
    <5ae2dee1-8e6f-4b58-85d3-6f385ce74723n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    kazde dwie osoby które urodziły w czasie niżu demograficznego powstaje

    Niestety, jesteś takim debilem, że nie potrafisz przyjąć do wiadomości iż w
    miastach brakuje mieszkań (co winduje ich ceny) i będzie brakować.

    Po prostu jesteś kompletnym zerowcem jeżeli chodzi o rynek, a o rynek
    nieruchomości to jesteś wartością ujemną, bo zakładasz że mieszkanie to
    samochód i można je przenosić :DD

    Dlatego takie barany głosują na PiSS -- było się uczyć w szkole.

  • 26. Data: 2023-07-24 12:18:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 24 lipca 2023 o 10:41:59 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > samochód i można je przenosić :DD
    >
    > Dlatego takie barany głosują na PiSS -- było się uczyć w szkole.
    Mnie się podoba twoja odpowiedź. Zero argumentow a oczywiście masz według siebie
    rację.

  • 27. Data: 2023-09-25 20:06:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > I tak mniej drożeją niż się spodziewałem.
    > Zastanawiam się tylko, kto bierze te kredyty "2%" - przecież nikt
    > rozsądny chyba się nie da na to nabrać? - ten kredyt wydaje się
    > wtopą na maxa. Czy w mediach ściemniają, że jest rekordowa liczba
    > wniosków i tak naprawdę nikt tego nie bierze?
    > Może to się jednak opłaca, ludzie już wiedzą coś, co jest
    > tajemnicą poliszynela?
    >
    > Rozjaśni ktoś o co tu chodzi?

    Na czym polega ta wtopa?
    Banki jakies wysokie marze dowalaja?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 28. Data: 2023-09-25 20:06:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Tu masz ofertę PKO BP:
    > https://www.pkobp.pl/lp/kh/bezpieczny-kredyt-2-proce
    nt-z/?utm_campa
    > ign=2023_q3_bk2_kh&utm_source=google_ads&utm_medium=
    search&utm_cont
    > ent=664439182690&portal=200&wid=20328066204_15049975
    5563&wid2=kwd-2
    > 115788068223_664439182690&gad=1&gclid=Cj0KCQjwn_OlBh
    DhARIsAG2y6zOPH
    > A87c6rLWPsiH8z9LUym8GM1jatTnrgNyTQ8IdXfBJBJSxESM9caA
    uzhEALw_wcB

> [...]
    > reprezentatywnym przykładzie."
    >
    > Ale to jeszcze jest w miarę Ok.
    > Najgorsze jest to co widzą wszyscy na rynku nieruchomości - cytat
    > z forum: "Ja odkładałem na mieszkanie chcąc kupić bez kredytu i
    > szło mi bardzo dobrze ale teraz muszę wziąć ten kredyt bo zamiast
    > 400tyś za niedługo będę musiał odłożyć milion."
    >
    > Drożeje wszystko, nawet niesprzedawane rudery. Od wiosny obserwuję
    > nieruchomości w okolicy i niektóre podrożały o 30%, właśnie przez
    > ten "tani kredyt".
    > Jak ktoś teraz ( w tym roku kupi) to załapie się na owczy pęd i

    czyli z normalnej marzy w okolicach 2% zrobiła sie marza 3%?
    I to nasze narodowe banki tak nas tna...?
    Cóz, bez znaczenia, ja i tak znów sie nie załapałem :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo