  • 1. Data: 2011-10-06 07:15:55
    Temat: od kiedy zalicza się zwrot Vat?
    Od: szary <n...@x...pl>

    Przyznam, nie chce mi się dziś wbijac w ustawy na 1/2 dnia a w google
    śmietnik.

    Od uzyskania PNB? Zgłoszenia rozpoczęcia?
    Jestem w trakcie podziału działki, czyli pnb jeszcze nie ma, ba nawet
    właśności działki (ale to chyba już blisko). Projekt mam.
    Czy jest szansa póżniejszego zaliczenia zakupu np. suporexu i stali z dnia
    dzisiejszego w poczet budowy domu na wiosnę? tzn. czy odliczę potem zwrot
    (różnicy) Vat?

  • 2. Data: 2011-10-06 08:40:01
    Temat: Re: od kiedy zalicza się zwrot Vat?
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "szary" <n...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Od uzyskania PNB? Zgłoszenia rozpoczęcia?

    Zakupy w celu budowy są zaliczane do tej budowy również przed uzyskaniem
    PNB. Mozesz materialy gromadzic wczesniej, tyle ze to maja byc zakupy pod tą
    konkretną budowe.

    b.

  • 3. Data: 2011-10-06 09:16:32
    Od: szary <n...@x...pl>

    Budyń wrote:

> [...]
    > PNB. Mozesz materialy gromadzic wczesniej, tyle ze to maja byc zakupy pod

    Normalnie flaszeczka za odpodziedź się należy :)
    ..bo w ustawie jest tylko napisane, że trzeba mieć własnośc i PNB ale jak
    rozumiem do złożenia wniosku o zwrot.
    Hmm jak to tylko udowodnić potem, że to ta budowa? Urzędnik rozsądza czy
    wszystko ma logiczna całość: Projekt (jest fv imienna)->Zakup pustaka->PNB-
    >itd.?
    Mam ofertę na Solbeta (24x24x59) za 6.30 br chyba dobra cena?
    Zbrojenie po 3k/t, to chyba taka sobie ale waluty idą i uźwa bądź mądry.
    dzięki