  • 1. Data: 2013-05-19 20:33:47
    Temat: ogrodzenie z gambionu
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    Panowie,
    czy ktos z Was zrobil sobie ogrodzenie z gambionu?
    ewentualnie macie sasiadow ogrodzonych owym materialem?
    jak takie ogrodzenie wyglada po np. 5 latach? jakies plusy i minusy?
    pierwszy raz dzisiaj zobaczylem taka forme ogrodzenia niestety przy szpitalu
    wiec ciezko kogos zapytac o cene i poziom zadowolenia :)

  • 2. Data: 2013-05-19 21:50:09
    Temat: Re: ogrodzenie z gambionu
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-05-19 20:33, Marcin Ł pisze:
> [...]
    > szpitalu
    > wiec ciezko kogos zapytac o cene i poziom zadowolenia :)

    Ja powiem tylko tyle, że wygląda to zajebiście :)

    Ale sporo kosztuje - trzeba liczyć jakieś 250-300 zł za metr bieżący.

    Pozdrawiam,
    MW