  • Data: 2012-01-21 21:47:22
    Temat: ogrzewanie gazowa z butli - czy ktoś ma?
    Od: "rt" <x...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    prosze o opinie ludzi którzy korzystają z takiego ogrzewania, interesuje
    mnie zwłaszcza

    - czy za zbiornik musze placic czy musze byc odbiorcą gazu przez x lat a
    zbiornik dostaje za darmo?
    - czy piec gazowy zasilany zbiornikiem zewnetrznym ma inne dysze /
    konstrukcję niz na gaz z sieci
    - czy zasilanie ze zbiornika wiąze sie ze zwiekszonymi kosztami serwisu
    instalacji?
    - jaka jest roznica finansowa w ogrzewaniu domu z sieci gazowej a zbiornika?
    sieci nie mam ale moze bedzie za 2-3 lata

    W tej chwili rozwazam czy ogrzewac ekogroszkiem czy szrpnac sie na zbiornik
    z gazem - ekogroszek zniechęca codziennym paleniem, czyszczeniem itp ale
    pieniadze moga mnie przekonać skutecznie:)
    Są piece na ekogroszek ktore potrafią dostarczyc cieplana 24h i można je
    zmontować z części w piwnicy - nie mam mozliwości wtargac cos takiego za
    jednym zamachem, wlaz jest za mały

    dzieki za pomoc

    tr

    http://decore-meble.pl