  • 111. Data: 2011-04-17 12:02:19
    Temat: Re: ogrzewanie podłogowe - bezwładność
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-04-17 13:58, janusz_kk1 pisze:

    > Wracajaj troll-u tam skąd przyszedłeś bo tylko zaśmiecasz grupę swoimi
    > wypocinami.

    Nie ujadaj.... bo sie udusisz slina... nie podoba sie grupa to wypad.

  • 112. Data: 2011-04-17 12:02:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-04-17 13:43, ŁC pisze:

    > Owszem, tak.
    > Ale niesamowicie ciekawym cóż to wg Ciebie jest.

    Wiory, smieci i plastik

  • 113. Data: 2011-04-17 12:20:03
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-04-17 13:00, Jan Strybyszewski pisze:

    > Twoja wiara mnie nie interesuje.... fizyka i wspolczyniki oporu mowia
    > wszystko.

    Jak na razie to jeśli ktoś to właśnie ty jesteś na bakier z fizyką. Poza
    nieznajomością fizyki wciąż pokazujesz nieznajomość technologii o której
    się wypowiadasz. Na podłogówkę nie daje się zwykłego parkietu 22mm czy
    zwykłych desek. Musi to być specjalne drewno np. klejone warstwowo.

    Tak więc wciąż dyskutujesz z własnymi przesądami i ubran legends nt.
    podłogówki.

    M.

  • 114. Data: 2011-04-17 14:42:20
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Sun, 17 Apr 2011 14:02:37 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Wiory, smieci i plastik

    Mylisz się albo mylisz produkty. To tak dla potomności piszę, bo Ty
    wiesz przecież lepiej :-D

    --
    ŁC
    Nie boję się żony! Tylko jak jej to powiedzieć...

  • 115. Data: 2011-04-17 16:12:35
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Twoja wiara mnie nie interesuje.... fizyka i wspolczyniki oporu mowia
    > wszystko.

    Masz cos chyba nie tak z przeplywami wewnatrz mozgowymi albo z percepcja.
    Nie pisalem nic o wierze a o faktach. Poslugiwanie sie oporem cieplnym bez
    uwzglednienia zapotrzebowania na cieplo sporo mowi o Twojej znaomosci fizyki
    w tym zakresie. Liczyc moze i umiesz, ale na razie nie wiesz co.

    TK

  • 116. Data: 2011-04-17 16:19:16
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Maniek czy ty masz grzejnmiki zeliwne czy tak sie pieprzysz ?
    > Czy widziales kiedys instalacje CO i zastanowiles sie chodz ulamek sekundy
    > GDZIE w instalcji jest woda

    Ja widzialem kiedys instalacje a Ty zdaje sie zapomniales, ze rozmawiamy o
    podlogowce. Po kiego piszesz cos o zeliwnych grzejnikach to nie mam pojecia.
    Jedyny grzejnik o ktorym tu dyskutujemy to podloga w ktorej jest
    przewazajaca wiekszosc wody calej instalacji. Zreszta to i tak bez
    znaczenia, moze byc i grzejnik zeliwny co za roznica. Nie widzialem
    instalacji prowadzonej na zewnatrz budynku do grzejnikow. Tak czy tak cale
    cieplo wody zostaje w domu niezaleznie czy beda stropy czy posadzka o ile
    jakis amator instalator nie zabezpieczyl rur przed ucieczka ciepla.

    TK

  • 117. Data: 2011-04-17 18:31:53
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
> [...]
    > grzejnik zeliwny co za roznica. Nie widzialem instalacji prowadzonej na
    > zewnatrz budynku do grzejnikow. Tak czy tak cale

    Mało widziałeś :)
    Mój kierownik budowy to przy okazji mój znajomy i mi często różne kwiatki
    opowiada. W zeszłym roku inwestor na jednej z jego budów przerabiał próg przed
    tarasem. Przerabiał dlatego, że drzwi tarasowe miały się otwerać na zewnątrz,
    ale ostatecznie zrobił je otwierane do środka, co zaskutkowało niewielkim
    cofnięciem tych drzwi. Chłopaki rozkuwają beton przed tymi drzwiami (od strony
    tarasu) aż ich oczom ukazuje się... rurka od podłogówki :)

    --
    Bartek

  • 118. Data: 2011-04-17 19:29:35
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > niewielkim cofnięciem tych drzwi. Chłopaki rozkuwają beton przed tymi
    > drzwiami (od strony tarasu) aż ich oczom ukazuje się... rurka od

    Kurde blaszka, chyba faktycznie malo widzialem. :-))
    Domyslam sie, ze przedmowca pisze o takich instalacjach. :-)

    Pozdro.. TK

  • 119. Data: 2011-04-17 19:47:30
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-04-17 20:31, Bartek pisze:

> [...]
    > środka, co zaskutkowało niewielkim cofnięciem tych drzwi. Chłopaki
    > rozkuwają beton przed tymi drzwiami (od strony tarasu) aż ich oczom

    To pewnie budowa Strzybyszewkiego :-) Trudno się dziwić, że został takim
    frustratem - jeśli ekipa zrobiła podłogówkę na zewnątrz budynku to
    wiadomo skąd pisze o tych grzejnikach na mrozie.

    M.

  • 120. Data: 2011-04-17 19:51:58
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Bartek wrote:

> [...]
    > niewielkim cofnięciem tych drzwi. Chłopaki rozkuwają beton
    > przed tymi drzwiami (od strony tarasu) aż ich oczom ukazuje

    Może to nie pomyłka, a celowe działanie, być
    może ekipa odkryła burżuazyjną instalację do
    podgrzewania tarasu, by śnieg topić w zimie?

    MPSANC :D

    Albert Einstein (1879-1955)