  • 1. Data: 2011-04-06 09:33:43
    Temat: Dzwieki z góry i z dołu
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Cześc.
    Na poczatku przepraszam że za otwieram tyle wątków choc są one
    podobne, ale wiem ze te stare zawsze gdzies tak umykają.

    Dalej chciałbym podpytac o tłumienie i przedostawianie się dzwieków i
    o Wasze doświadczenia.

    O przenikaniu i tłumieniu dzwięków od stron sąsiadów lewo prawo troche
    poczytałem i mniej więcej rozumiem, ale..

    Jak to jest z dzwiękami góra, dół? Skąd one się biorą? Po pierwsze
    strop jest gruby, a z drugiej strony jakoś dziwnie wydaje się ze te
    dzwieki przechodzą jakby koło okna. Może to bardzo głupie ale ostatnio
    zwróciłem uwagę że słuchac sąsiada lodówke. Rozumiem ze ma dośc starą
    i pewnie u niego wyje jak syrena, ale to nie znaczy ze inni mają
    cierpiec.