    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: ogrzewanie podłogowe w drewnianej podłodze
    Date: Tue, 07 Feb 2012 20:55:20 +0100

    witam

    Stare budownictwo, drewniane podłogi z desek. W mieszkaniu mam
    kaloryfery i piec gazowy - ogrzewanie spokojnie daje radę nawet w
    najgorsze mrozy.
    Jednak piętro niżej nikt nie mieszka. podłogi są masakrycznie zimne. w
    łazience w zeszłym roku kafelki miały ok 12 stopni! Zamontowaliśmy
    ogrzewanie podłogowe - elektryczne - bardzo mocna poprawa komfortu!
    (niestety wolno nagrzewa i dużo prądu bierze)

    Zastanawiam się nad możliwością zrobienia podgrzewania podłogi w pokoju.
    Tylko po to aby dzieciom tyłki nie zamarzały. Na podłodze mam dechy,
    skrzypiące zresztą. Tak sobie myślę żeby wyfrezować większe szpary
    pomiędzy deskami, i w te szpary ułożyć miedzianą rurkę. w rurce
    oczywiście woda z CO. na górę panele. Wiem że to mało.... profesjonalne
    rozwiązanie. ale czy możecie mi powiedzieć czy (poza amatorszczyzną)
    uczynię jakiś wielki błąd który doprowadzi do katastrofy?

    ToMasz