  • 1. Data: 2009-07-04 15:49:16
    Temat: okap/pochłaniasz skośny do kuchni - prośba o rad
    Od: "Ro" <r...@p...fm>

    używam jak dotąd teleskopowego zabudowanego w szafkę ... ech skuteczność
    jego jest mierna ze zrozumiałych powodów

    intryguje mnie konstrukcja skośna z uchulnym okapem, coś jak tutaj
    http://www.amica.com.pl/pl,produkt,okapy-kuchenne,ok
    c6726i,93,2.html
    http://www.ciarko.pl/okapy/4/71/
    http://www.ciarko.pl/okapy/4/73/

    co do firmy się nie upieram cociaz chęte wysłucham opinii
    troche mnie amica zastanawia ... która część się uchyla ale zmysł podpowiada
    że dolna

    Ro

  • 2. Data: 2009-07-07 14:57:42
    Temat: Re: okap/pochłaniasz skośny do kuchni - prośba o rad
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > używam jak dotąd teleskopowego zabudowanego w szafkę ... ech skuteczność
    > jego jest mierna ze zrozumiałych powodów

    Mam taki w projekcie kuchni - mowisz ze porażka ? A inni grupowicze ?
    Korzysta ktos z pasci tego typu ?

    Pozdrawiam

    Kane

  • 3. Data: 2009-07-07 16:02:33
    Od: "Ro" <r...@p...fm>

    teleskopowy ma czynna powierzchnię taką jaki jest aktualny wysów prowadnicy
    ... o ile jest to sterowany manualnie to można jakiś niski bieg zapodać
    jak jest sterowany zaleznie od wysuniętej części to gorzej bo trzeci bieg
    działa na maksymalnej szerokości ... głośno

    generalnie czynna powierzchnia to jeden filtr alu ... drugi ...
    nierozgryzłem ideii konstruktorów bo wszystkie tak samo mają .... ciąg na
    elemencie wysówanym jest znikomy jak nie zrowy
    być może ma to służyć osadzniu się lotnych oparów po jego wysunięciu

    może pomogłem a może nie ... fajnie wygląda złożony ... po rozłożoniu
    widziałem skuteczniejsze i lepiej wygłuszone
    szczególnie te o wydajnościach >500m3/h ... zazwyczaj podwy wiatrak ...
    chałas
    w lepszych turbina promieniowa jak w samochodach

    zaleta ... tani, ładny i prosty w zabudowie

    Ro