  • 141. Data: 2010-11-30 20:01:52
    Temat: Re: okna drewniane kontra plastiki
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Marek K" <m...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:4cf33aef@news.home.net.pl...
    W dniu 2010-11-28 14:15, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "Marek K" <m...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Nie pomyliły ci się minuty z godzinami?
    > -------------------
    >
    > Mnie wyszło że 1 osoba w hermetycznym pomieszczeniu 30m2 będzie się
    > miała dobrze przez 3 doby.

    To po co zadawałeś to pytanie?
    -----------

    Po co ktoś się martwi brakiem prądu?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 142. Data: 2010-11-30 21:55:03
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 30 Lis, 21:01, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:

    > To po co zadawałeś to pytanie?
    > -----------
    >
    > Po co ktoś się martwi brakiem prądu?

    Sam sie zastanawiam. Ludzie mysla, ze jak wentylacja mechaniczna
    stanie to w godzine wszyscy domownicy wija sie na podlodze w spazmach
    bolu i po dwoch godzinach umieraja ;-) Moze stad tez wynika niechec
    niektorych do tej formy wentylacji..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 143. Data: 2010-12-01 08:14:12
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Ludzie mysla, ze jak wentylacja mechaniczna
    > stanie to w godzine wszyscy domownicy wija sie na podlodze w spazmach
    > bolu i po dwoch godzinach umieraja ;-)

    moja teściowa objawy ma już po 15 sekundach, gdy jadąc z nią autem
    zamykam zewnętrzne powietrze do wentylacji, bo coś akurat śmierdzi na
    zewnątrz...
    oczywiście objawów brak, gdy robię to potajemnie...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 144. Data: 2010-12-01 13:06:32
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote:

> [...]

    > stanie to w godzine wszyscy domownicy wija sie na podlodze w spazmach
    > bolu i po dwoch godzinach umieraja ;-) Moze stad tez wynika niechec

    Hello,
    Coś w tym jest. U mnie w biurze jest wentylacja mechaniczna z klimatyzacją.
    Jednak klimatyzacja działa w ten sposób, że wymienniki są chłodzone wodą
    lodową. Wentylatory od tej klimy stoją na dachu krytym czarną papą. Dach ma
    powierzchnię kilkunastu tys. m2. Latem, przy +30 w cieniu, temperatura tam
    jest tak wysoka, że woda już się nie schładza, a do biura zasysane jest
    cieplejsze powietrze niż jest wewnątrz. No i wtedy wentylację się wyłącza...
    Nie życzę nikomu przebywania w takim biurze :)

    --
    Bartek

  • 145. Data: 2011-01-03 14:01:54
    Od: "mm8" <m...@p...com>

    witam,

    bardzo prosze o porade co to znaczy dobry profil?

    f.

  • 146. Data: 2011-01-03 14:49:29
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "mm8" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    > witam,
    >
    > bardzo prosze o porade co to znaczy dobry profil?

    w dzisiejszych czasach? wszystko poza dobroplastem - bo tam zaoszczedzili na
    wszystkim. I dzieki temu są najtańsi :)

    b.

  • 147. Data: 2011-01-03 14:54:36
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 3 Sty, 15:01, "mm8" <m...@p...com> wrote:
    > witam,
    >
    > bardzo prosze o porade co to znaczy dobry profil?

    Dokladnie to by Ci musieli jacys technolodzy odpowiedziec ale w
    skrocie - chodzi o odpowiednia grubosc scianek profili, ksztalt,
    budowe, odpowiednie (i odpowiednio dobrane / dopasowane) stalowe
    wzmocnienia no i jak najwieksza liczbe komor (jak najwieksza
    izolacyjnosc tego profilu) i ew. docieplen (sa profile z wypelnieniem
    pianka np). Producenci ktorzy oszczedzaja na materiale i profile sa
    za slabe - uginaja sie, pekaja, zmieniaja kolor pod wplywem slonca i
    tak dalej. A poniewaz praktycznie wszystko to jest "zamkniete" i tego
    nie widac - lepiej polegac na sprawdzonych, znanych, markowych firmach
    - jak chocby VEKA :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 148. Data: 2011-01-03 15:26:35
    Od: "Budyn" <b...@g...pl>

    > izolacyjnosc tego profilu) i ew. docieplen (sa profile z wypelnieniem
    > pianka np).

    a wlasciwie co za problem nawiecic 2 otwory i profil wypelnic pianka? ;)

    b.

  • 149. Data: 2011-01-03 15:31:28
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Uzytkownik "Budyn" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > Uzytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    >

    > a wlasciwie co za problem nawiecic 2 otwory i profil wypelnic pianka? ;)

    fajnie spuchnie :)

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul

  • 150. Data: 2011-01-03 15:38:38
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 3 Sty, 16:26, "Budyn" <b...@g...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > a wlasciwie co za problem nawiecic 2 otwory i profil wypelnic pianka? ;)

    Taki piecio/szescio/siedmiokomorowy tez? Dwoma otworkami ? Przy oknie
    np. 1,5x2m ? ;-) Musialbys wywiercic tyle tych otworow, ze raz -
    estetycznie wolaloby to o pomste do nieba, dwa - nigdy nie wypelnisz
    100% wszystkiego tak jak fabryka (przypuszczam ze nawet w polowe
    przestrzeni nie uda Ci sie wstrzyknac pianki), trzy - oslabisz
    znacznie profil tymi dziurkami, cztery - stracisz gwarancje na
    okna :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.