  • 1. Data: 2010-06-06 13:00:25
    Temat: palma do ogrodu
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Widziałem gdzieś u kogos przed domem palmę - taka ze 3m.
    Zastanawiam sie jak ona żyje zimą? :)
    Czy sa jakieś odmiany na Polske?

  • 2. Data: 2010-06-06 14:04:07
    Temat: Re: palma do ogrodu
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 6 Jun 2010 15:00:25 +0200, Rafał napisał(a):

    > Widziałem gdzieś u kogos przed domem palmę - taka ze 3m.
    > Zastanawiam sie jak ona żyje zimą? :)
    > Czy sa jakieś odmiany na Polske?

    U mnie przed domem są latem 20-30letnie oleandry oraz owocujące figi w
    beczkach. Też byś pomyślał, że to odmiana lokalna?
    ;-PPP

  • 3. Data: 2010-06-06 17:41:21
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Rafał pisze:
    > Widziałem gdzieś u kogos przed domem palmę - taka ze 3m.
    > Zastanawiam sie jak ona żyje zimą? :)
    > Czy sa jakieś odmiany na Polske?

    Na Allegro polecają mrozoodporne.
    http://tnij.org/g48u
    --
    Basia
    (imo palma przed polskim domem to widok strasznie pretensjonalny).

  • 4. Data: 2010-06-06 17:51:51
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    co znaczy że sa latem? na zime je gdzies chowasz?

  • 5. Data: 2010-06-06 21:10:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 6 Jun 2010 19:51:51 +0200, Rafał napisał(a):

    > co znaczy że sa latem? na zime je gdzies chowasz?

    O mattttkooo.... Nie sądzisz chyba, że w Polsce oleandry i figi rosną sobie
    ot tak okragły rok? Piwnicę mam pod domem. Tam trzymam rośliny zimą.

  • 6. Data: 2010-06-06 21:17:47
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Ikselka" też chyba zaczynała od ikseski:

    > O mattttkooo.... Nie sądzisz chyba, że w Polsce figi rosną sobie
    > ot tak okragły rok?

    Patrząc na zadek mojej Lubej to stanowczo potwierdzam ;-)

    Zdroofka Johnny

  • 7. Data: 2010-06-07 17:32:33
    Od: "Marek Migurski" <m...@i...eu>

    Napewno jest a wielkiej donicy i na zimę jest wnoszona do wnętrza...