  • 1. Data: 2010-06-05 09:00:12
    Temat: Rzodkiewka
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    W tym roku po raz pierwszy w ogóle nie udała mi się rzodkiewka.
    Siana była na początku kwietnia, w ogóle nie wytworzyła kulek na
    korzeniu, w całej grządce może ze dwie znalazłem z rozwiniętym
    właściwie korzeniem, ale i tak był łykowaty jak diabli. Nie do
    zjedzenia. Teraz była łaskawa wypuścić długie liście, i pąki kwiatowe.
    No to poszła na kompost.
    Odmiana saxa, zwykle tą kupuję.
    Co zrobiłem żle? Chyba że deszczowa pogoda majowa jej zaszkodziła? Ale
    chyba nie, bo rzodkiewka lubi mokrą glebę.

    Czy są jakieś odmiany które można jeszcze posiać na lato, niewrażliwe
    na długi letni dzień?
    Czy saxę mozna sprobować wysiać na wczesną jesień?

    --
    DJ

  • 2. Data: 2010-06-06 12:59:38
    Temat: Re: Rzodkiewka
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    mam to samo :(

  • 3. Data: 2010-06-07 08:20:02
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Myślę, że to wina pogody u mnie po miesiącu od siania wyszła (zazwyczaj trwa
    to 2 tygodnie) z ziemi a po 1,5 miesiąca nadaje sie do jedzenia.
    Nasiona przezimowały w altance nie ogrzewanej i myslałem, że nic z tego nie
    będzie.

  • 4. Data: 2010-06-07 17:19:31
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    W dniu 05-06-2010 11:00, DJ pisze:

    > Czy są jakieś odmiany które można jeszcze posiać na lato, niewrażliwe na
    > długi letni dzień?

    Tetra Iłowiecka
    pzdr Ebald

  • 5. Data: 2010-06-07 17:21:17
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    W dniu 05-06-2010 11:00, DJ pisze:

    > Czy są jakieś odmiany które można jeszcze posiać na lato, niewrażliwe na
    > długi letni dzień?

    Tetra Iłówiecka
    pzdr Ebald

  • 6. Data: 2010-06-07 20:58:21
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2010-06-07 19:21:17 +0200, Ebald <e...@i...pl> said:

    > Tetra Iłówiecka

    Z opisu odmiany: "optymalna temperatura wzrostu: 12-14st.C,"

    może być o taką temperaturę teraz trudno ;)

    --
    DJ