  • 1. Data: 2010-12-25 17:28:41
    Temat: panele laminowane Arbiton
    Od: "Maniek" <m...@p...onet.pl>

    Poszukuję opinii użytkowników na temat paneli laminowanych firmy Arbiton -
    jak się je użytkuje, jakie posiadają zalety czy też wady. Generalnie czy
    kupic do domu czy poszukać u innego producenta...

    Dzieki za sugestie

  • 2. Data: 2010-12-27 08:31:09
    Temat: Re: panele laminowane Arbiton
    Od: yarecky <2...@g...pl>

    W dniu 2010-12-25 18:28, Maniek pisze:
    > Poszukuj? opinii u?ytkownik?w na temat paneli laminowanych firmy Arbiton -
    > jak si? je u?ytkuje, jakie posiadaj? zalety czy te? wady. Generalnie czy
    > kupic do domu czy poszuka? u innego producenta...
    >
    > Dzieki za sugestie

    Z tego co wiem, sa to panele klasy premium, robione przez jednego z
    lepszych producentow. Na rynku sa od ok. roku, wiec o trwalosci jeszcze
    nie mozna duzo powiedziec, ale jesli robi to np. Krono - to nie powinno
    byc zadnych problemow.

    Jaka jest cena tych paneli?

    Yarecky.