  • 21. Data: 2019-09-28 17:39:21
    Temat: Re: papier ścierny
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Te kilkaset metrow to bez Kozery czy z Kozera. Kolejny mitomam uwazajacy ze jak
    napisze ze duzo albo wrecz nie do wiary duzo to mu od razu wszyscy uwierza.

  • 22. Data: 2019-09-28 17:45:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 września 2019 17:39:23 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Te kilkaset metrow to bez Kozery czy z Kozera.
    Jedna szafa to z 10m2 powierzchni płyt ma
    A przez ostatnie 8 lat trochę szaf i innych mebli przeszlifowałem
    Ale uczciwe dodam że oprócz "żelazka" mam też m.in. szlifierkę typu"czołg"

  • 23. Data: 2019-09-28 18:01:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak,tak. Masz Kris racje. Z koniem kopal sie nie bede. Jeszcze bardziej wiarygodny
    bys byl jak bys napisal ze szlifowales domy drewniane. Tam jeszcze wiecej metrow.
    Ludzie kochaja duze liczby.

  • 24. Data: 2019-09-28 18:50:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 września 2019 18:01:49 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Tak,tak. Masz Kris racje. Z koniem kopal sie nie bede. Jeszcze bardziej wiarygodny
    bys byl jak bys napisal ze szlifowales domy drewniane. Tam jeszcze wiecej metrow.
    Ludzie kochaja duze liczby.

    Ok. Pozdrawiam Bałuty

  • 25. Data: 2019-09-28 20:33:38
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.09.2019 o 17:33, Kris pisze:

    > Czyli lepszy jak Kogutek jesteś- szlifierke masz ale nie używasz. Ale chociaż masz
    a nie jak łódzki zakapior nie masz ale gadasz. A gdybyś używał o byś wiedział ze te
    dziurki to o kant dupy.,,

    Durnyś chłopski wróżbita, jak te dwa przecinki po kropce.

    > Mój Nettowy (w okolicach 2010 roku kosztował 25zł) przeszlifował pewnie już
    kilkaset m2 i popsuć się nie chce.

    Jeśli ktoś pisze, że trójkątną szlifiereczką oscylacyjną (bo o takiej
    mowa) przeszlifował kilkaset metrów kwadratowych, to nawet nie durny,
    ale zwykły wiejski głupek.

    > Sam Sobie odpowiedziałeś więc nic tu po mnie;)

    Od dawna.

  • 26. Data: 2019-09-28 20:58:33
    Od: b...@g...com

    Trochę w życiu szlifowałem, wprawdzie nie żelazkiem tylko zwykłą oscylacyjną i
    mimośrodową, ale z obserwacji mogę powiedzieć, że otwory w papierze znacząco
    przyspieszają szlifowanie i wydłużają eksploatację każdego arkusza. Warunkiem jest
    częste opróznianie pojemnika na pył lub podpięcie odkurzacza.

  • 27. Data: 2019-10-03 11:03:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale papier się wcześniej zaklei pyłem.

    -----