  • Data: 2010-06-28 10:30:18
    Temat: parametry pracy instalacji c.o.
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com> szukaj wiadomości tego autora

    Sluchajcie, w projekcie moejgo domku:
    http://picasaweb.google.pl/quent75/ProjektDomu#

    Mam zaprojektowane ogrzewanie wodne podlogowe kotlem gazowym kondensacyjnym.
    Podlogowka ma byc wszedzie. Dodatkowo w 2 lazienkach maja byc drabinki.
    Projektant zaprojektowal mi wszystko tak ze parametry wody dla podlogowki sa
    ok (<40stC) ale dla tych 2 drabinek sa wzsze - 50/40.

    Czy to nie pogarsza sprawnosci kotla kondensacyjnego? Myslalem ze beda one
    (drabinki) zasilane temp. taka jak podlogowka. Zalezy mi na tym aby
    wykorzystac maksymalnie odzysk ciepla z kondensacji.

    Pozdr.
    www.elipsa.info