  • Data: 2010-06-29 08:49:15
    Temat: Re: parametry pracy instalacji c.o.
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > tak z ciekawości jakiej firmy? bo sie z takim czymś nei spotkałem jeszcze.
    Nie mam pojęcia. Byłem u znajomych, gdzie oczywiście oglądałem kotłownie
    i stała tam taka duża "lodówka" z której jeden obieg wychodził na
    podłogówkę, drugi obieg wychodził na grzejniki. Nie interesowałem się
    tym bo u mnie niestety nie ma gazu. A wydaje się, że rozwiązanie powinno
    być popularne, przecież dużo osób ma instalacje mieszaną, bądź też
    rozdzielają ją na różne segmenty. A może taniej jest to zrobić na
    zewnętrznym mieszaczu/zaworze ?
    Niestety nie wybieram się do nich w najbliższej przyszłości :( choć ko
    wie, jak będę przypadkiem to napiszę.

    pozdrawiam
    rafał