  • Data: 2011-12-19 11:03:49
    Temat: parkiet dębowy 80 letni
    Od: klamaj <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    zrobiłem remont starego parkietu dębowego.
    Cyklinowanie, szpachlowanie, i lakierowanie. Lakier i szpachel Bona
    maggi.
    Nietety nie pomyślalem o tym że ten parkiet skrzypi. Był u mnie kolega
    który podpowiedział, że można podkleić parkiet. Czyli małe otworki i
    klej.
    Podobno jest jakiś klej Uzim i Maksimus. Czy może znacie któryś z tych
    klei naprawczych?
    Albo możecie coś polecić?
    Czy wiecie jak mocno się one rozprężają, niechciał bym aby parkiet mi
    się podniósł do góy.
    Ile tego kleju się wlewa strzykawką i czy trzeba wiercić otworki
    wentylacyjne.
    Proszę o podpowiedź jak wykonać powyższą naprawę.
    Pozdrawiam
    Łukasz