  • 1. Data: 2012-05-26 20:15:33
    Temat: pexy i inne rurki
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    właśnie pomacałem sobie kilka rurek w markecie... jakiś chiński alupex, obok
    rurka Wavin Tigris, ta druga miała 2 razy grubszą warstwę tworzywa
    wewnątrz... porozmawiałem z konsultantem Wavina (akurat była akcja
    promocyjna), może nie był bezstronny, ale przekonywał mnie, że ta grubsza
    warstwa to większa trwałość i niezawodność... na mój rozum, to akurat nie
    rurki, ale wszelkiej maści złączki są powodem kłopotów... no i tutaj patrzę,
    chińskie złączki z mosiądzu, w zaciskanych końcówkach gumowe oringi, u
    Wavina w najwęższym miejscu złaczki jakiś niebieski plastik, oringów brak,
    powiedzcie, czy to lepiej czy gorzej (geograficzne pochodzenie zostawcie...)
    pomacałem też system Hep2O... ładne, ale przypominało mi coś w rodzaju
    złączek do szlaucha ogrodowego, ale w bardzie dizajnerskim wykonaniu... w
    złączce jeden oring, zaciśnięta na maksa złączka, a rurka się kiwa i daje
    obracać... konsultant przekonuje długą gwarancją i innowacyjnością pomysłu,
    przekonuje, że całe południe Polski już w tym robi i niedługo wszyscy
    będą... ale trzymam w rękach i widzę, co widzę...
    co wy o tym sądzicie?...

    pozdrawiam
    s_13