  • 241. Data: 2018-01-17 11:20:42
    Temat: Re: iec na ekogroszek - jaki wybrac
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 16 Jan 2018 22:21:12 +0100, Mateusz Bogusz

    > Szybciej nie znaczy wydajniej. A skąd Ty wiesz jakie obroty nominalne
    > mają sprężarki w PC PW? Przecież Ty takiej nie masz :-P

    Czytaj uważniej. Nie pisałem o nominalnych obrotach sprężarki tylko o mocy.
    :P Ponadto nie muszę mieć żeby wiedzieć. Z własnej ciekawości byłem swego
    czasu na szkoleniu z PC (także praktycznym gdzie odsysałem i napełniałem
    instalację) w COCH i trochę liznąłem tematu. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 242. Data: 2018-01-17 21:32:11
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 17.01.2018 o 11:20, Myjk pisze:
> [...]
    > czasu na szkoleniu z PC (także praktycznym gdzie odsysałem i napełniałem
    > instalację) w COCH i trochę liznąłem tematu. :P

    A gdy odsysałeś to sprawdziłeś czy wytworzone ciśnienie było niższe niż
    temperatura wrzenia wody w otoczeniu w którym się znajdowałeś? :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz