  • 31. Data: 2010-10-18 16:44:36
    Temat: Re: płoty i ogrodzenia
    Od: "Pa,paSmurf" <b...@i...pl>

    Órzytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" napisał:
    > Sąsiad i prawo budowlane. Do wyboru macie - postawić ogrodzenie w granicy
    > lub też stawiać każdy osobno - ale wówczas każdy musi odsunąć ogrodzenie
    > minimum 30 cm w głąb działki tak aby między ogrodzeniami pozostało minimum
    > 60 cm przerwy - przejścia konserwacyjnego.

    ok, dzięki, ja kiedyś gdzieś czytałem że to 50cm w głab działki, tylko
    widocznie te przepisy się tak często zmieniają, dlatego pytam o źródło,
    czyli jaka ustawa, napewno to jest w prawie budowlanym?:O)

  • 32. Data: 2010-10-19 06:45:16
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Pa,paSmurf" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ok, dzięki, ja kiedyś gdzieś czytałem że to 50cm w głab działki, tylko
    > widocznie te przepisy się tak często zmieniają, dlatego pytam o źródło,
    > czyli jaka ustawa, napewno to jest w prawie budowlanym?:O)

    A ja bym starał się jednak postawić w granicy bo te 50-60cm odstępu to tylko
    idealne miejsce dla lumpów, podchodzenia szemranych kryminałów i
    szwendających się kundli bezpańskich.

    Marek