  • 1. Data: 2011-09-16 22:01:55
    Temat: płyty cementowo-włóknowe
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Czy płyty cementowo-włóknowe wystepuja w odmianie calkowicie wodoodpornej,
    tak zeby dalo sie je stosowac na zewnatrz w miejscach narazonych na
    bezposrednie dzialanie deszczu? Oczywiscie nie chodzi mi o samo nasiąkanie
    woda, tylko o to, czy sie nie rozleca...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2011-09-17 14:22:42
    Temat: Re: płyty cementowo-włóknowe
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bezposrednie dzialanie deszczu? Oczywiscie nie chodzi mi o samo nasiąkanie
    > woda, tylko o to, czy sie nie rozleca...

    jak najbardziej, masa budynkow jest nimi okladana, z pamieci :

    euronit

    st.