  • 51. Data: 2010-03-05 16:10:48
    Temat: Re: podgrzewanie podjazdu z kostki brukowej/granitowej
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hmpa2u$cap$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Jak daleko jest do tej kanalizy? Jesli zbyt daleko, to woda po drodze
    > zamarznie.
    Kilkanaście cm;)
    po drugiej stronie płotu mam na głebokości 60cm rurę kanalizacyjną fi200 i
    studzienke.
    I tam właśnie mam wpiety odplyw z podjazdu.

    Ale faktycznie zadaszenie to lepsza sprawa,

    Kris

    Kris

  • 52. Data: 2010-03-05 16:13:31
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    > Gwarancja 24 miesiace z wykrzyknikiem. :-) Ale sie nada. :-)

    "Unikatowe rozwiązanie"
    Ani Adam Sz. takiego nie ma ani w palacu prezydenckim podejrzewam nie maja.
    Kiki też paragonami za taki nie płacił. A ja może będe miał;))

    Kris

  • 53. Data: 2010-03-05 17:41:40
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    >
    > "Unikatowe rozwiązanie"

    No unikat, unikat. :-))

    > Ani Adam Sz. takiego nie ma

    Uuuuu, to spitolona instalacja na maxa. Dzialac to za dlugo nie podziala.
    :-(

    Pozdro.. TK

  • 54. Data: 2010-03-07 21:57:14
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 3 Mar, 22:00, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > No, interpreter tez jakis inny - to ja mam mala dzialke w srodku miasta. Na
    > podstawie zdjec jakie tu widzialem nie podejrzewalbym by Twoja dzialka byla
    > w srodku miasta.

    W promieniu kilometra mieszka ponad 12 tys mieszkancow na trzech
    najwiekszych osiedlach w miescie. Do centrum - rynku, mam 3km. Do
    dwoch najwiekszych w miescie osiedli mam 500m (za "lasem"). Do
    najblizszego marketu mam 300m, do najblizszego kosciola 300m ;-)
    Wyciagasz wnioski na podstawie paru fotek ? :) Specjalnie szukalem
    dzialki w miescie, zeby nie musiec wszedzie jezdzic samochodem, a
    jednoczesnie takiej w ktorej siadajac na jej srodku czuje sie jak na
    wsi, dookola sama zielen i stare drzewa. Udalo sie :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 55. Data: 2010-03-07 23:11:13
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]
    > jednoczesnie takiej w ktorej siadajac na jej srodku czuje sie jak na
    > wsi, dookola sama zielen i stare drzewa. Udalo sie :P

    I tak kiedys przyjada wielkie buldozery, powyrywaja zielska, a na jego
    miejsce zasadza piekne, wysokie, siegajace chmur wiezowce :D

  • 56. Data: 2010-03-08 10:52:20
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 8 Mar, 00:11, "Plumpi" <p...@o...pl> wrote:

    > I tak kiedys przyjada wielkie buldozery, powyrywaja zielska, a na jego
    > miejsce zasadza piekne, wysokie, siegajace chmur wiezowce :D

    Nie przyjda bo to moja ziemia i moje drzewa ;-) A poboczne dzialki, te
    juz nie-budowlane (bo bez dostepu do drogi) skupuje nasz sasiad i robi
    z nich sady. Taki kolekcjoner ziemi - kiedys cale te tereny nalezaly
    do jego rodziny i czuje sentyment :) Kupuje za grosze bo takie
    niebudowlane dzialki wielkosci pol hektara da sie kupic po pare tys
    pln :) Takze spoko, okolica taka pozostanie na pewno za mojego zycia
    niezmieniona - conajwyzej letnia cieplownie ktora mam dosc blisko (za
    droga i jeszcze jedna budowlana dzialka grzeje CWU w lato na potrzeby
    tych osiedli o ktorych wspominalem wczesniej) przerobia na
    "bezobslugowa" i gazowa - teraz jest na wegiel :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 57. Data: 2010-03-08 10:57:46
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Adam Szendzielorz pisze:

> [...]
    > tych osiedli o ktorych wspominalem wczesniej) przerobia na
    > "bezobslugowa" i gazowa - teraz jest na wegiel :)

    adam ale dojazd masz fest szpetny ;)

    michal

  • 58. Data: 2010-03-08 11:36:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    d.googlegroups.com...

    > W promieniu kilometra mieszka ponad 12 tys mieszkancow na trzech
    > najwiekszych osiedlach w miescie. Do centrum - rynku, mam 3km. Do
    > dwoch najwiekszych w miescie osiedli mam 500m (za "lasem").

    A ile razem mieszkancow w tym miescie?

  • 59. Data: 2010-03-08 12:31:36
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 8 Mar, 12:36, "Ghost" <g...@e...pl> wrote: