  • 11. Data: 2016-06-14 15:12:40
    Temat: Re: podłoga z deski? (podłogówka i coś akceptowalnego cenowo)
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Nawet wynosic nie musisz. Ze dwa lata temu wymienialem panele w salonie bo
    Tu Cie mam :)
    A jeszcze miesiąc temu wychwalałeś jakie panele są super wytrzymałe.
    I już miałem kupować chociaż sąsiad mnie przestrzega
    rozlejesz wodę > panele do wyrzucenia.
    No ale Adam Sz mówi że panele są niezniszczalne.
    Bo ale jak się wymienia bo są ładniejsze.
    To fakt są niezniszczalne.

    ps
    Dla mnie to jeszcze kolejny powód na to że kupowanie czegoś
    na zawsze jest bez sensu.
    Chociaż moja dusza na tym cierpi.

  • 12. Data: 2016-06-14 16:00:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 15:12:41 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > rozlejesz wodę > panele do wyrzucenia.
    > No ale Adam Sz mówi że panele są niezniszczalne.
    > Bo ale jak się wymienia bo są ładniejsze.
    Nie żebym za adwokata Adama robił ale w sypialni tez po 5 latach wymienialiśmy
    panele. Nie dlatego że się zniszczyły bo się nie znisczyły- były jak nowe. Po prostu
    wystrój sypialni zona zmieniła i inne panele wypatrzyła. A że zmiana to banalna
    robota to i zmieniłem.
    Kafelki w kuchni na ścianach tez już zmieniałem pomimo tego że te położone w 2008
    były niezniszczone

  • 13. Data: 2016-06-14 16:07:59
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Nawet wynosic nie musisz. Ze dwa lata temu wymienialem panele w salonie bo
    > mi sie znudzily, a nowe mi sie mega spodobaly to wystarczy przesunac wszystko w
    > jeden kat pokoju, sciagnac panele, przesunac w drugi kat, sciagnac reszte,
    > polozyc nowe do polowy, przerzucic wszystko nazot i ulozyc reszte :) Niecaly
    > dzien mi zajela wymiana ~40m2 samemu :)
    > pozdr.

    A listwy przypodłogpwe jakie masz?
    Też w niecały dzień wymieniłeś?

  • 14. Data: 2016-06-14 16:12:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 16:08:00 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > A listwy przypodłogpwe jakie masz?
    > Też w niecały dzień wymieniłeś?
    Myślę że godzinke nie dłużej
    Nie są przyklejone klejem do ściany nie trzeba ich odrywać młotem udarowym. Wkrętarka
    potrzebna ew wiertarka z końcówką do wkrętów.

  • 15. Data: 2016-06-14 16:13:36
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Nie żebym za adwokata Adama robił ale w sypialni tez po 5 latach

    Wiesz ja od 2008 roku moje mieszkanie już trzy razy robiłem.
    Praktycznie tylko łazienka pozostała bez zmian.
    Chociaż nie wiem czy nie chciałbym prysznicu zamiast wanny.

    ale wracając do tematu
    nie jestem drogowcem ale trochę się w tym obracałem w wśród nich
    i generalnie ze zniszczeniami dróg jest jak z krzywą wykładniczą.
    Wiec najpierw przez pięc lat jest spokój.
    W szóstym roku asfalt pęka.
    Woda wchodzi.
    I droga szybko ulega degradacji.
    I chyba to samo jest z podłogami.

  • 16. Data: 2016-06-14 16:19:24
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 16:12:20 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Myślę że godzinke nie dłużej
    > Nie są przyklejone klejem do ściany nie trzeba ich odrywać młotem udarowym.
    Wkrętarka potrzebna ew wiertarka z końcówką do wkrętów.

    to było pytanie do Adama Sz. ale dzieki za odpowiedź.
    Czyli masz na klipsy?
    Bo ja też w małej sypialni mam na klipsach.
    I miałem wszystko wyliczone tylko listwa tak coś opornie szła.
    I chciałem jej "pomóc"
    I pękła.

    Więc jak słyszę "półdnia" to mną trzepie :)

  • 17. Data: 2016-06-14 19:37:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]
    > rozlejesz wodę > panele do wyrzucenia.
    > No ale Adam Sz mówi że panele są niezniszczalne.
    > Bo ale jak się wymienia bo są ładniejsze.

    Oczywiscie ze sa niezniszczalne jak kupisz >= AC4 i min. 8mm - te z salonu
    poszly do pomieszczenia w piwnicy pod stol do ping ponga - wygladaja dalej
    jak nowe :-)) A wymienilem, bo urzadzalem poddasze i tam kupilem panele
    "ciemny dab" eggera w rozmiarze "kingsize" (ze 2 x wieksze niz normalne
    panele) i tak nam sie spodobaly ze na dol dokupilismy takie same ale
    w kolorze "jasny dab" :-)

    Teraz mam o takie w salonie (miodzio sa, zdjecie reklamowe):

    http://cdn19.pb.smcloud.net/t/files/5a/83/fa/b7862bb
    a69/panel-podlogowy-laminowany-egger-dab-arlington-h
    2733.jpg
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2016-06-14 19:38:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 16:08:00 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > A listwy przypodłogpwe jakie masz?
    > Też w niecały dzień wymieniłeś?

    Listwy zostaly stare - ciemny braz, pasuja :)
    Jak dla mnie listwy ogolnie powinny lekko kontrastowac z samymi panelami,
    mam tak w wiekszosci pomieszczen i wyglada to OK ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2016-06-14 22:09:59
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.06.2016 o 15:20, jedenptak pisze:

    > Żonie marzy się podłoga z deski (pewnie olej).
    > dzięki za uwagę
    Mam drugi rok podłogę z sosny. miękka, ale w natłoku naturalnych wad
    drewna, wybitych wgłębień nie widać. w starym mieszkaniu, na idealnych
    panelach, jeden upadek noża było widać bardzo.
    Dechy są cieplejsze niż panele. to właśnie twarda powłoka paneli odbiera
    ciepło z naszych stóp.
    Ja mam ogrzewanie podłogowe pod dechami i kaloryfery. poco? Bo
    ogrzewanie podłogowe kosztowało mnie mniej niż kilka% inwestycji, a
    pozwala utrzymać komfortową temperaturę podłogi zimą. natomiast
    mieszkanie ogrzewają kaloryfery. OBawiam się że jeśli spróbujesz
    przepchnąć przez calowe dechy za dużo ciepła, to będą się bardzo
    kurczyły i będziesz miał 5mm szpary pomiędzy deskami. I to chyba jest
    największy problem desek.....

    ToMasz

  • 20. Data: 2016-06-15 07:26:00
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 22:10:00 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    > ciepło z naszych stóp.
    > Ja mam ogrzewanie podłogowe pod dechami i kaloryfery.

    osz kurcze - sosna jako deska podłogowa, ogrzewanie podłogowe i kalafiorowe naraz :-)

    Umówmy się - to nie jest specjalnie sensowny wzorzec budowlany :)

    b.