  • 31. Data: 2013-04-26 11:23:02
    Temat: Re: podsumowanie sezony grzewczego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.04.2013 10:01, Adam pisze:

    > 2 lata. A co to ma do rzeczy?

    To, że teraz to już wszystkie naprawy masz odpłatne, czyli liczące się o
    kosztów.

    > Sprezarka pociagnie ze 25 lat,

    Czy jesteś absolutnie pewien?

    > a nic wiecej tam nie ma :D

    Nic?

  • 32. Data: 2013-04-26 11:37:39
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 26 kwietnia 2013 11:23:02 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > To, że teraz to już wszystkie naprawy masz odpłatne, czyli liczące się o
    > kosztów.

    No i? Znam instalacje ktora ma 17 lat, dziala na gorszej, przetpotopowej (tlokowej)
    sprezarce i nie odnotowala ani jednej awarii. Zero wizyt serwisowych. Wlasciciel
    tylko dolewa 200ml glikolu do DZ co sezon bo gdzies musi ubywac. Moja PC jest jak
    lodowka z ZSRR - prosta jak konstrukcja cepa i ma dzialac przez XX lat.

    > Czy jesteś absolutnie pewien?

    Absolutnie to jestem pewien smierci i podatkow ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 33. Data: 2013-04-26 12:17:29
    Od: k...@g...com

    > To, że teraz to już wszystkie naprawy masz odpłatne, czyli liczące się o
    >
    > kosztów.

    > Czy jesteś absolutnie pewien?

    > Nic?
    >

    > --
    >
    > Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    >
    > są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    >
    > I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...
    Jak mu sprężarka bez żadnej usterki przepracował dwa sezony to może być pewny że
    wytrzyma tyle ile zaplanował konstruktor. Czyli w przypadku sprężarki śrubowej
    minimum 20 lat.

  • 34. Data: 2013-04-26 12:19:15
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 26 kwietnia 2013 11:37:39 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    lodowka z ZSRR - prosta jak konstrukcja cepa i ma dzialac przez XX lat.

    > Absolutnie to jestem pewien smierci i podatkow ;)

    A ja tylko śmierci. Bo nie mając domu mogę sobie pozwolić na nie płacenie części
    podatków.

  • 35. Data: 2013-04-26 12:22:14
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 26 kwietnia 2013 12:17:29 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Jak mu sprężarka bez żadnej usterki przepracował dwa sezony to może być pewny że
    wytrzyma tyle ile zaplanował konstruktor. Czyli w przypadku sprężarki śrubowej
    minimum 20 lat.

    Jaka srubowa? ;) W pompach stosuje sie sprezarki spiralne ktore sa bardziej zywotne
    od srubowych! Ich podstawowa i najwieksza zaleta z wszystkich chyba rodzai sprezarek
    to wlasnie niezawodnosc!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 36. Data: 2013-04-26 12:31:16
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 26 kwietnia 2013 12:22:14 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    od srubowych! Ich podstawowa i najwieksza zaleta z wszystkich chyba rodzai sprezarek

    Jak spiralna to jeszcze dłużej wytrzyma.

  • 37. Data: 2013-04-26 13:17:24
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    Hey,

    chciał bym się dowiedzieć w jaki sposób wykonujecie pomiar do wykonania
    takiego podsumowania?

    W sensie, wasze piece gazowe są wbudowane jakieś liczniki gazowe albo
    jakiś komputer zwracający jakieś tam liczby?

    Czy też kartka, długopis i spisujecie stanu głównego licznika przyłącza?

    GreDi

  • 38. Data: 2013-04-26 13:21:20
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-04-26 13:17, GreDi pisze:
> [...]
    > jakiś komputer zwracający jakieś tam liczby?
    >
    > Czy też kartka, długopis i spisujecie stanu głównego licznika przyłącza?

    Na faturach masz zużycie. Ja jednak mam taki sposób rozliczeń z PGNiG,
    że każdego 10. dnia mca podaje im stan licznika mailem.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 39. Data: 2013-04-26 13:39:54
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 26 kwietnia 2013 13:17:24 UTC+2 użytkownik GreDi napisał:
    > Czy te� kartka, d�ugopis i spisujecie stanu g��wnego licznika
    przy��cza?

    kartka, długopis, excel, dane z netu lub własne dotyczące temperatury zewnetrznej

    b.

  • 40. Data: 2013-04-26 13:56:05
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Apr 26, 10:13 am, k...@g...com wrote:

    > Już pan Telewizor pierdolił że cztery razy droższe wydobycie będzie w Polsce niż w
    USA.

    A to akurat nic dziwnego, usańcy sobie robią demolkę gdzieś na
    zadupiu, gdzie tylko sępy się pojawiają i to raz w roku, koszty takiej
    demolki są żadne. U nas jak zaczną ryć pod jakąś wsią, lasem czy innym
    skansenem, koszty zabezpieczeń, oczyszczania syfu i ewentualnych
    odszkodowań będą ogromne, tak więc te 4x więcej to równie dobrze może
    być 10x :]

    L.